ik had ff n vraagje en ik hoop dat jullie daar (snel) antwoord op hebben. Ik wil graag weten waar je op moet letten als je in canada een contract aangaat. De informatie die ik moet hebben is algemeen, dus niet op een speciaal vakgebied geconcentreerd. Kan iemand mij helpen?
Ik ga volgend jaar naar Canada. Heb nog geen job daar maar dat zie ik dan wel. Wat ik weet is dat je goed moet opletten wat ze vragen van je. Hoe lang je werkt, dus werktijden, hoeveel je krijgt. Ook goed kijken naar de kleine letters zodat je niet vast zit aan het contract als er iets gebeurt bijv. Hoe lang je daar in Canada kan blijven. Ga je daar wonen of kan je een job daar krijgen ? Laat me even weten…
thnx voor je reactie. Ik ga zelf (nog) niet naar Canada, ik had deze informatie nodig voor een verslag van school.
Ik heb overal op internet gezocht naar duidelijke instructies over contracten, maar die kon ik niet vinden…
Ik ben trouwens sowieso geïnteresseerd in Canada, want waarschijnlijk ga ik over 2 jaar een half jaar in canada op stage…
Wat ik me nu ook nog afvraag is hoe het zit met verzekeringen tijdens een stage. Daar kan ik ook niet veel over vinden, alleen maar voor immigranten…