Ik ben van plan om samen met mijn (mexicaanse) vrouw naar Mexico te emigreren en daar zelf een business te beginnen. Ik wil graag mijn huidige auto uit Nederland meenemen en een groot deel van mijn inboedel.
Zijn er hier mensen die daar ervaring mee hebben ??
Ik weet dat auto’s in Mexico goedkoper zijn, maar de auto die ik heb is daar nooit uitgekomen, en die wil ik graag meenemen… En ook wat inboedel wil ik graag meenemen omdat het nog redelijk nieuw is, en ik er geen cent voor terugkrijg als ik het hier verkoop…
Ik ben geinteresseerd in hoe dit te regelen met van deur tot deur transport. En ben ook benieuwd naar de kosten hiervan ?
Hoi,
Ten eerste moet je er rekening mee houden dat je auto minstens 10 jaar oud moet zijn wil je hem importeren in mexico en wat betreft dat de auto’s hier in mexico goedkoper zijn valt ook wel mee.
Het is geheel afhankelijk van hoeveel inboedel je mee wilt nemen een 20ft 30m3 container of ivm je auto een 40ft container.
Lees ook even het verhaal wat ik geantwoord hebt aan winnyvanerp daar kun je het 1 en ander lezen over de kosten maar deze liggen zo rond de 7000 a 8500 euro door to door. (dit was naar playa del carmen) Transport in mexico zo ongeveer 5 dagen rijden/lossen.