Contact met meiden die ook vriend hebben in Turkije

Graag zou ik in contact willen komen met meiden die ook een vriend hebben in Turkije.

Om ervaringen, kennis, gedachtes of lekker kletsen etc te delen

Zelf ben ik 20 Mijn vriend is ook 20
Hij gaat 21 november het leger in Hier heb ik veel moeite mee Het lijkt me fijn om te mailen met meiden die daar ook mee zitten

Om mijn heen krijg je toch veel negatieve reacties… Wat moet je nou met een turkse jongen?? Hij doet het voor de papieren… Hij gebruikt je… Hij trouwt later toch een turkse En zo kan ik er nog meerdere opnoemen

Meiden, wacht jullie reactie af!!

Mina
[EMAIL=“amour_0074@hotmail.com”]amour_0074@hotmail.com

Hey !

Eerst en vooral: welkom op dit superverslavende forum, en mss is het beter dat je hier regelmatig komt want hier zitten veel mensen met een turkse vriend en zo, dus zou het gemakkelijker zijn voor iedereen, kost minder tijd en moet je niet 10 x hetzelfde verhaal te doen…

x

Hallo Mina,

Het valt niet mee he om een vriend in het buitenland te hebben. Voor jouw nog extra moeilijk omdat hij nu het leger in moet. Ik denk dat er meerde vrouwen en mannen zijn die hun vakantieliefde op hebben gedaan in Turkije dezelfde argumenten te horen krijgen. Maar je moet gewoon je gevoel volgen hoor. Ik heb echt het lak aan de mensen die denken dat ze het beter weten en die denken te weten wat goed voor je is. Nou ik denk dat we dat zelf ook wel weten, en tenslotte moeten wij er zelf achter komen of we met iemand kunnen leven die 3000 km verder woont, en een andere cultuur heeft. Maar ik merk wel dat na verloop van tijd de mensen om jej heen het wel gaan accepteren hoor.

Veelsuc6 ermee
GR rachel

21 november was ook de datum dat mijn vriend het leger inging…nu nog 5 maanden en dan zit het er op…gelukkig!!

idd…welkom op dit gezellige forum!!

ik weet hoe je je voelt meid, al die oordelen, om gek van te worden. maare j moet doen waar jij je lkkr bij voelt, laa ze kletsen!! je weet wat je aan je vriend hebt, en wat hij aan jou heeft!!

kus kus

filiz

Hey meis, je mag me altijd mailen, mijn vriend moet ook nog 15 maanden het leger in, ga over twee weken die kant weer op, en begrijp helemaal waar je het over hebt!

Inderdaad Sevgilim, zoals je zegt, hierop dit forum kun je ook altijd met iemand praten voor een goed gesprek :wink:

Hey Mina,

WELKOM!
Zoals de anderen het ook al gezegd hebben, op dit forum zit je goed.
Ik heb zelf sinds begin juli een vriend in Turkije en kon er eigenlijk bij niemand mee terecht. Inderdaad die vooroordelen. Gelukkig kan ik hier alles vragen of mijn hart luchten.
De meiden hier weten ook waar je het over hebt, dus dat heb ik als zeer prettig ervaren.

Gewoon je gevoel volgen!!

Mina ik heb het emailadres toegevoegd op msn
mijn vriend zit nog 2,5 maand in dienst

Bedankt meiden!! :slight_smile:

Voor alle reacties en de toevoegingen op MSN!!!

Liefs Mina