Vakantieliefde

o

Hmhm, moest je dat vragen van je vriendin ? Of doe je dat nu gewoon achter haar rug om ?

Of is het gewoon je eigen vriend??

Nee.Ik heb zelf al 8 jr een vriend.En mijn vriendin is op de hoogte.Maar zij heeft geen computer.En hij is nu in Nederland tot april.We willen alleen weten of er meerdere meiden zijn met een vakantieliefde uit Turkije en hoe dat hebben geregeld met visums etc.En of het geloof ook een probleem is met kinderen krijgen.Als de ene christelijk is wat dan.GRoetjes Van Griekkie

Ok, maar aan je vraag te zien bij het openen van het topic, wil je eerder weten of hij vreemd gaat… en niet de praktische dingen van een lange afstandsrelatie…

ja sevgilim daar vond ik het ook op lijken!

Ik denk inderdaad dat de naam van je topic iets anders impliceert…
Er zijn genoeg dames hier, inclusief mezelf die met visum zaken te maken hebben gehad, maar hij is toch al hier? wat wil je er precies over weten dan? Misschien kan je vriendin bij jou op de computer dit forum bekijken?

Groetjes Sonja

ja ik vind dit ook een beetje vreemd want je wil alleen weten wie hem kent ik vind ook dat sevgilim gelijk heeft ik denk dat het beste is dat je vriendin hier over verder praat

Ik heb ook meer het idee, dat je erachter probeert te komen of deze jongen er misschien meerdere meiden op na houdt. Ik lees nergens interesse voor de andere dingen die je opnoemt en als hij al in Nederland is, dan zijn die vragen betreffende het visum toch niet nodig? Nou ja, om ook nog even een antwoord op je vraag te geven: NEE, ik ken 'm niet.