Concierge gezocht in de Provence

Deze Mas is in eigendom van Vlamingen die er ongeveer 7 keer per jaar (van april tot oktober) zelf een week op vakantie komen.
Tijdens de periodes van afwezigheid van de eigenaar mag er gebruik gemaakt worden van het zwembad.
Taken van de conciërge :

  • het gras afrijden ongeveer 15 à 20 keer per jaar
  • afgevallen bladeren opruimen
  • de Mas poetsen en gebruiksklaar zetten bij de aankomst van de eigenaars
    Bezoldiging :
  • kosteloos wonen in het appartement
  • 300 € per maand voor de klussen
    Het appartement
    Het appartement is geschikt voor maximaal 2 personen en bestaat uit :
  • woonplaats
  • slaapkamer
  • kleine ingerichte keuken
  • badkamer met wc, douche en lavabo
  • eigen privé tuin met overdekt terras
  • indien gewenst voor de liefhebbers een stuk grond die dienst kan doen als groententuin
    Op heden is er geen internetaansluiting in de Mas noch in het appartement. Het aansluiten op France Telecom kan echter heel duur uitkomen daar ze een nieuwe lijn dienen te leggen.
    Internet via satelliet is misschien een goedkoper alternatief.
    De eigenaar zoekt kandidaten die zich minimaal 3 jaar willen engageren.

Meer info :

http://www.vakantie-provence.be/concierge_gezocht_zuid_frankrijk/vacature_buitenland_conciergerie.htm

hallo !
mijn naam is régine-marie lepere. ik ben 56 jaar, alleenstaand en met pensioen ( onderwijs)…
ik zou maar al te graag weten of jullie nog steeds op zoek zijn naar een conciërge voor jullie verblijf in de provence…
graag een seintje op [EMAIL=“ginetonique@yahoo.fr”]ginetonique@yahoo.fr
met vriendelijke groeten…

mijn man en ik zijn geinteresseerd om te vertrekken naar le provence.ik wil er wel werken als concierge.ben nederlandstalig en spreek vloeiend frans.graag wou ik dat u contact met mij opnam aub 059518280 of 0472358142 of via email chantalsqauw@hotmail.com.bedankt

Beste mensen,

Graag een berichtje of deze vacature nog open is.
Zo ja zouden we graag met jullie afspreken.

Nog een prettige dag,

Diane
0476/924955

Geachte heer/mevrouw,

Deze baan als concierge lijkt mij erg leuk. Heb ervaring met klussen, tuinieren en onderhoudswerkzaamheden. Ben alleenstaand, spreek redelijk Frans en kom uit de beveiligingswereld (justitie). Mocht u geinteresseerd zijn dan kunt u mij mailen op [EMAIL=“r.teeuwissen@yahoo.com”]r.teeuwissen@yahoo.com

Vriendelijke groet,

R. Teeuwissen

Geachte heer,mevrouw,

Graag vernamen of de vacature als concierge in de Provence nog vacant is. We voldoen volledig aan het voorgestelde profiel en kunnen er ons zonder probleem vestigen voor minimum drie jaar,(en liefst meer).
Graag ontvingen we een positieve reactie.

Albert Rabau

alberto@telenet.be

Beste,

Met deze willen we, indien dit aanbod nog niet werd ingevuld, graag contact maken om na te gaan of we iets voor elkaar kunnen betekenen.

mvg,

[EMAIL=“boskreeft@hotmail.com”]boskreeft@hotmail.com

Brecht, Belgie

beste,

staat deze vacature nog open?

mvg
Hilde