Concierge koppel gezocht in de Provence

Hallo, wij wonen op een domein in de Luberon en zoeken een echtpaar, liefst gepensioneerd, die ons kunnen helpen bij het onderhoud van de tuin, zwembad en huis. Ongeveer 35hr per week samen. Dit tegen vergoeding en gratis woonst in een individuele, aparte woning met 2 slp kamers. Graag een bericht of kontakt op +33 6 73 95 81 74 of mail op janssens.rudi@wanadoo.fr

Hallo, wij wonen op een domein in de Luberon en zoeken een echtpaar, liefst gepensioneerd, die ons kunnen helpen bij het onderhoud van de tuin, zwembad en huis. Ongeveer 35hr per week samen. Dit tegen vergoeding en gratis woonst in een individuele, aparte woning met 2 slp kamers. Graag een bericht of kontakt op +33 6 73 95 81 74 of mail op janssens.rudi@wanadoo.fr
[/QUOTE]

Beste,
Wij zijn een koppel die erg geïnteresseerd is in deze vacature, maar wel enkel wanneer dit over een lange termijn gaat, bv 3 jaar.
Alvast bedankt voor uw antwoord.

Mvg
Cindy en Frank

Beste Cindy en Frank,
Onze zoektocht is nog maar net gestart.
We zijn op zoek naar een conciergekoppel voor langere tijd (liefst zo lang mogelijk).
Kunt u ons een mailadres doorgeven of een telefoonnummer waarop wij u kunnen antwoorden.
Alvast bedankt.
Carine

Beste Carine,
Ik stuurde u een persoonlijk emailbericht, ik hoop dat u dit goed heeft ontvangen.
Wij hopen op een positief antwoord.
Voor verdere vragen mail gerust.

Groetjes
Cindy en Frank

Geachte,

Wij, een koppel van beide 60 jaar en momenteel al werkzaam als concierge koppel bij Antwerpen in de buurt, willen graag
(als de vacature nog open staat) onze grote interesse via deze mail laten blijken. Wij zijn op zoek naar een andere uitdaging en wij
denken die in deze vacature gevonden te hebben.

Wij zijn graag bereid bij een eventueel contact meer over onszelf te vertellen.

Met vriendelijke groet,
Jos en Ria van de Looij

Goede morgen,

Kunt u aub uw email adres of telefoonnummer sturen naar : carine-janssens@orange.fr

Beste dank.

[/QUOTE]

Binnenkort ga ik als beroepsofficier bij Defensie op pensioen. Hebben jullie al iemand gevonden voor uw vacature. Indien te laat mag u mij altijd de gegevens doorgeven van andere geïnteresseerden.

Mvg,

Guido