Concierge gezocht in de Provence

Deze Mas is in eigendom van Vlamingen die er ongeveer 7 keer per jaar (van april tot oktober) zelf een week op vakantie komen.
Tijdens de periodes van afwezigheid van de eigenaar mag er gebruik gemaakt worden van het zwembad.
Taken van de conciërge :

  • het gras afrijden ongeveer 15 à 20 keer per jaar
  • afgevallen bladeren opruimen
  • de Mas poetsen en gebruiksklaar zetten bij de aankomst van de eigenaars
    Bezoldiging :
  • kosteloos wonen in het appartement
  • 300 € per maand voor de klussen
    Het appartement
    Het appartement is geschikt voor maximaal 2 personen en bestaat uit :
  • woonplaats
  • slaapkamer
  • kleine ingerichte keuken
  • badkamer met wc, douche en lavabo
  • eigen privé tuin met overdekt terras
  • indien gewenst voor de liefhebbers een stuk grond die dienst kan doen als groententuin
    Op heden is er geen internetaansluiting in de Mas noch in het appartement. Het aansluiten op France Telecom kan echter heel duur uitkomen daar ze een nieuwe lijn dienen te leggen.
    Internet via satelliet is misschien een goedkoper alternatief.
    De eigenaar zoekt kandidaten die zich minimaal 3 jaar willen engageren.

Foto’s kan u hier vinden :
http://www.vakantie-provence.be/concierge_gezocht_zuid_frankrijk/vacature_buitenland_conciergerie.htm

Allereerst, bent u al voorzien?
Zo niet, dan heb ik wat vragen:
Is het appartement wat door de concierge bewoond wordt los van hetgeen van de eigenaar of is dit hetzelfde appartement?
Zo ja, als de eigenaar van het appartement gebruik maakt waar verblijft dan de concierge?

Zijn de energiekosten inbegrepen?

Alvast bedankt voor uw info!
vriendelijke groet,
lulu

Goedemiddag, mijn naam is Herman Schaap. Mijn vrouw en ik (48/53 jaar) zijn zeer geinteresseerd in uw oproep. Mijn vrouw is verkoopadviseuse bij een winkel in woondecoratie-artikelen, ik ben bureaumanager bij een reclamebureau. Wij zijn sinds enige tijd ons aan het voorbereiden m.b.t. emigreren naar Frankrijk. De door u aangeboden vacature past perfect in ons plaatje. Graag zou ik kennis nemen van de foto’s op de link, maar deze werkt niet. Kunt u ons nader informeren (ook m.b.t. de ligging)? Wij hopen van ganser harte dat de vacature nog vacant is.

Met vriendelijke groet,
Herman en Jeannette Schaap

Geachte Heer,
Graag hadden wij meer info omtrent deze vacature - is deze betrekking nog vrij zo ja laat het ons dan weten.wij zijn monenteel concierege te Brecht nu bijna 3 jaar daar voor twee jaar in Frankrijk te Monclar de Quercy .Maar willen terug Naar Frankrijk de reden is het weer alleen al ik ben 58 jaar en Mijn vrouwtje 55 jaar Graag ook link voor foto’s van en de omgeving alvast bedank
Groetjes Heylen Paul
PS: ik kan zowat allles schilderen - metsen - tuinonderhout - elektriciteit-lootgieterswerk als je dat in Frankrijk wil dan moet je vooral veel geduld hebben of ze wel komen en als ze komen ?

Beste ,

Bij deze wens ik te reageren op jullie zoekertje .
Eerst en vooral had ik graag geweten of deze functie nog of terug vacant is . Zelf ben ik een tweeendertigjarige sportieveling uit de buurt van Mechelen . De laatste tien jaar ben ik vooral werkzaam geweest in te tuinaanleg en -onderhoud maar ik heb eveneens ervaring in de loodgieterij en algemene karwei- en onderhoudswerken . Er is echter niets of niemand dat me aan Belgie bindt en werken voor langere periode in het buitenland en onder de zon heeft me altijd aangesproken .
Indien jullie nog op zoek zijn naar iemand of personen kennen die een vergelijkbare functie aanbieden aarzel dan niet mij te contacteren .
Met vriendelijke groet ,

Mans Wim
[EMAIL=“wim.mans2@telenet.be”]wim.mans2@telenet.be
0032497179709

Beste,

Wij zijn een koppel uit Oostkamp, 39 en 44 jaar.
Hopelijk is de vacature nog openstaand, wij zijn erg geïnteresseerd!
We zijn te bereiken op 0477/328441.
Hopend op een positieve reactie.

Mvg,
Familie Vandersteen

hallo wij zijn valerie en philippe een koppel uit essen. Wij zijn erg geintresseerd om zoiets te doen.Is deze vacature nog vrij?

Bent u nog steeds op zoek naar een conciërge?
Anders zijn wij wel geïnteresseerd. Wij zouden graag in Frankrijk gaan wonen en werken. Wij kunnen verschillende jobs/taken invullen.Nou ja, er is veel te bespreken maar kan je me dan eerst laten weten of de vacature nog vrij is?

hallo,
Wij hebben acht jaar een chambre et tabled’hote gehad in de lanquedoc, en met succes uitgebaat.Zijn terug naar belgie gekomen om familiale redenen,
ik kook (heb deeltijdse opl kok gehad) en mijn vrouw is gastvrouw en staat in voor onderhoud(binnen)
Als deze plaats nog vaccant is, horen we graag van jullie
mvg Teejoo

Heeft iemand van de kandidaten hier verder enige reactie ontvangen ?

Hallo

Ik was ook erg benieuwd of deze vacature nog actief is en of iemand enige reacties heeft gehad. De Url werkt namelijk niet meer.
gr janneke