Concierge Zuid Frankrijk

Gevraagd voor een villa in zuid frankrijk met uitzicht over de middellandse zee, een concierge echtpaar. Man voor onderhoud tuin en div. klusjes, vrouw voor huishoudelijk onderhoud. Een woonruimte, living keuken, slaapkamer en badkamer, staat ter beschikking.

Hallo,

Mijn vriend en ik hebben eventueel interesse, zou u ons wat meer info kunnen bezorgen?
bv; betreft het een vakantiewoning,…

hartelijkdank, vriendelijke groeten, Nele

klnikt goed
wat zijn de condities afgezien van de mogelijkheid om er te wonen?
gr
e

wij zijn een koppel van elk 68 jaar, allebei fit en zien zoiets wel zitten.
zoekt U voor gans het jaar of voor een seizoen ?
Kan je nog eens de voorwaarden opsommen ?

Bedankt !

Gaby & Firmin

Hallo, wij zijn Paula en Koen en wonen momenteel in Belgie, bij Gent. Ik ben 41 en mijn vrouw 36. Min vrouw is afkomstig van Portugal. Van opleiding ben ik industrieel ingenieur landbouw. Mijn vrouw werkt hier als poetsvrouw, keukenhulp en heeft ook de culinaire technieken beet. We spreken verschillende talen en zijn zeer enthousiast om deze uitdaging aan te gaan.
Ik zou wat meer info willen, als dit kan. Wij kunnen alle klusjes samen oplossen.
Alvast bedankt voor uw respons.
Groeten, Paula en Koen
[EMAIL=“Koen.schepens@skynet.be”]Koen.schepens@skynet.be

Hallo,

Zijn jullie nog steeds op zoek naar een concierge?
Of kennen jullie eventueel iemand die op zoek is?

Met vriendelijke groeten,

Filip De Metsenaere
Hasselt, België

@ Rec

Je ziet toch dat die mensen helemaal niet reagerenlol2

Was het proberen waard hé :slight_smile:

Nou Rec, ik had eigenlijk, als je op Z-Frankrijk doelde, wel iets gehad, maar kortere periode en had ik oktober/november kunnen zijn. Maar voor maar 3 weken. Zij wilden huizenruil met mij doen, Randstad Nederland en na berekening, want niemand heeft bijna tijd in oktober/november om mee te gaan heb ik het niet gedaan. Ze staan nu niet op internet, maar ik heb ook zoiets, ik woon best wel duur, van bied zoiets dan aan in mei of zo. Tja, dan hebben beiden er iets aan.

Maar als je op mijn huis wilt passen? :cheer:
Geintje.
Succes verder. Ga ff :was:

Hey Julia,

Mijn bedoeling was om ginds iets permanents te vinden. Tijdelijk zou ook wel gaan, daar ik momenteel toch thuis ben en ni hoef te werken voor ergens mei volgend jaar. Heb me wel ingeschreven voor een cursus die begint in september, maarja.
Heb nog steeds spijt van een voorstel dat ik een 10-tal jaar terug gekregen heb. Concierge worden van een villa in Villefranche-sur-Mer, zicht op heel de baai en op Nice. De eigenaar zou me lanceren als klusjesman in de buurt vh domein. Maar mijn ex wou destijds niet :frowning:
En wat zijn jouw plannen/dromen zoal?
Btw van waar ben je ergens?

Cheers, Filip

Hey Filip,

Ik ben van plan om de hele maand december naar Thailand te gaan:vak02::chin: Beetje zon, zee, strand, natuur, cultuur, shoppen en UITGAAN:cheer:

Ik woon in Nederland, Zuid-Holland. Hasselt is wel een mooie stad, maar onlangs wel een drama (Pukkelpop). Off topic, i know (shy, shy).

Pb

Goedemiddag,
Ik reageer op uw oude advertentie, maar mocht het inmiddels weer opportuun zijn houden wij ons aanbevolen.
Alvast dank voor uw reactie!

hoi wij zijn beide in de 50 jaren heb vroeger nog in portugal gewoond en heb nog beveiliging van personen gedaan.Wij hebben grote intresse in jullie aanbod.Kun u me daarvoor een mail met meer info sturen patrickroels61@hotmail.com?
Tevens bedank ik jullie voor de tijd die jullie aan mijn mail besteden.

met vriendelijk groet,
roels patrick