Hoi allemaal,
[[Post verwijderd, is nog steeds commercieele reclame. Moderator. ]]
India is fantastisch! Twijfel niet en ga !
Veel reisplezier!
Groetjes,
Hoi allemaal,
[[Post verwijderd, is nog steeds commercieele reclame. Moderator. ]]
India is fantastisch! Twijfel niet en ga !
Veel reisplezier!
Groetjes,
?
Hoi Frennis,
Blijkbaar was mijn berichtje te commercieel… Ik wilde mijn reisroutes door India met jullie delen aangezien het hele handige info is voor backpackers en andere zelfstandige reizigers. Helaas mocht dit niet.
Groetjes,
Evy
Dat klopt, want
a] Niemand heeft gevraagd of je dit wilde doen, en dit bombardement aan berichten is zo’n beetje je enige recente bijdrage aan WW.
b] De site is wel degelijk commercieel want als mensen via jouw site hotel boeken dan krijg je commissie
Maar ik laat de draad wel staan, mensen die dan op zoek zijn vinden je site toch wel
Dank,
<Erik> - moderator
Sorry hoor, maar dat is zeer overdreven. Gezien dit de sectie Reistips is, heb ik hier een berichtje geplaatst met inderdaad een tip naar mijn website. Wist niet dat er eerst om gevraagd moest worden door andere reizigers. Daarnaast heb ik een berichtje geplaatst onder Reisblogs Indonesië en that’s it. Ik zag dat andere reisbloggers daar ook hun tips delen en ook zij zullen een commissie krijgen van hotels. Dus dat bombardement valt wel mee dacht ik zo.
Van mij mag je dit topic sluiten. Het is niet mijn bedoeling om de regels van het forum te schenden en onterechte beschuldigingen over recente bijdrages aan WW te krijgen.
Groetjes,
Evy