Ik ben Dennis Visser 33 jaar oud met 7 jaar horeca ervaring en al meer dan 10 jaar proffesioneel dj. Ook heb ik een eigen café gehad in noord Nederland. Ik ben van plan om naar Zuid Spanje te emigreren en daar een disco bar cq partyclub te beginnen. Ik heb al een paar geschikte objecten bekeken en ben daarover in contact met diverse makelaars daar ter plaatse. Ik heb financieel het één en ander al rond maar ben nog op zoek naar een compagnon. Ik zoek iemand die ook graag naar Zuid Spanje wil emigreren en daar samen een mooi bedrijf wil opstarten. Mocht je ook interesse hier in hebben en dezelfde voornemens hebben maar het het liefste ook samen met iemand willen runnen dan hoor ik graag van jou! Voor meer informatie of vragen cq reacties ben ik te bereiken via mail visserd1978@gmail.com of per telefoon +31 (06) 21 105 208
Hey Dennis! Nog steeds zoekende of inmiddels voorzien? Wij, René en Manu willen een horecazaak starten in Spanje. Hebben een geweldige strandtent gezien, maar een aantal praktische zaken, houdt het momenteel tegen. Mocht je nog iemand zoeken, wie weet kunnen we wat voor elkaar betekenen. Grt!
Als Horeca Onderneemster van 7 uiteen lopende horecabedrijven
en initiatiefneemster van de eerste Diskotheek in Noord_Nederland
De Muizeval in Heerenveen waar ik meer dan 30 jaar eigenaaresse
van ben geweest heb ik heel veel kennis en ervaring op dit gebied.
Voor een kennismakingsgesprek nodig ik je graag uit
Loungecafe Nellie bij de Sluis
Waddenpromenade 7
8861 NT Harlingen