Ik ben een spontane, vrolijke en hardwerkende meid( 19 jaar )die op zoek is naar een bijbaantje voor de zomer van 2005. In de periode juli/augustus. Ik zoek naar iets in de horeca. Het liefst achter de bar in een leuke kroeg of disco. Ik heb al 5 jaar ervaring in de horeca, als bijbaantje, ben nu nog student. Ik heb dus al vele feesten en bruiloften gelopen.
Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen…Alvast bedankt.
Groetjes!
mail naar bergengbers@yahoo.com met cv en foto. Dan is er werk voor je voor de zomer van 2005!!!
Hallo Mireille,
Bedankt voor je reactie. Zoals je al had begrepen zijn we hard bezig om mensen te werven voor discotheken in spanje. Het gaat dan vooral om de plaatsen Blanes, Lloret de Mar en Malgrat de Mar. We zoeken mensen voor: propper, bar, dj, security, ober, kok en chef-kok. Als je in een van deze functies geinteresseerd bent, zou je dan je cv, een of meer foto’s, je motivatie en de periode dat je wilt werken willen sturen naar bergengbers@yahoo.com. Wij gaan in Nederland een selectie maken uit alle mensen die zich hebben aangemeld. Vervolgens zullen we iedereen die geschikt is bespreken met de eigenaren van de discotheken waarvoor we werken om te bepalen wie waar aan de slag kan. Als je dat wilt kunnen we binnenkort contact met je opnemen om een afspraak te maken voor een infodag. Zorg er verder voor dat je alles wat je wilt weten die dag op papier hebt, dan zullen we al je vragen beantwoorden.
Groeten Jessi en Joon