Zomerbaantje/ maatje gezocht in Spanje of Zuid-Frankrijk

Goedemorgen mensen,

Ik ben Jonathan en heb serieuze plannen om van de zomer voor mijn volgende studie +/-6 weken wat bij te verdienen onder de zon!

Alleen waar te beginnen…, heb het niet eerder gedaan, Zuid-frankrijk of Spanje lijkt me erg leuk, maar heb geen enkele ervaring hiermee. Voor de rest ben ik gek op sport, mensen, muziek en feesten…

Heeft iemand misschien info, tips, leuke adressen, of natuurlijk belangstelling om mee te gaan?? Hoor ik dat erg graag.

Alvast bedankt voor jullie aandacht.

Groeten,
Jonathan

ik ga deze zomer ook werken in Spanje, achter de bar ofzo… heb 4 gesprekken. Ik heb gewoon gemaild naar wat discotheken, kroegen daar en dan krijg je vanzelf wel te horen of ze belangstelling hebben of niet.
Vorige zomer heb ik gewerkt op een camping in Zuid Frankrijk, in de Ardeche! ook echt een geweldige ervaring… Heb toen als receptioniste en animatrice gewerkt:)
Nou succes! :slight_smile: ik hoor het wel of je wat gevonden hebt!

Groetjes Do

Hoi Do!

Ja ik hoor idd van mensen dat je het beste gewoon kan mailen naar tentjes die je leuk vindt.
Op 'n camping lijkt me ook mooi ja! Zal ook is gaan zoeken op die manier!
Welke streek wil je nu heen in Spanje?
Bedankt voor je reactie!

Groetjes Jonathan

Hee!

Ik heb gemaild naar Cartoon(Llorett) , Hans en Grietje(Calella) , Arena(Blanes) , Gotcha bar(Blanes), en de skihut(Salou)! bij al deze kroegen/discotheken, mag ik op gesprek komen. Moet er toch bij 1 aangenomen worden:P moet toch lukken? haha ik hoop het wel!
Heb je al ergens gemaild? of…

Groetjes!

Eeej…

Oke dan, ligt allemaal wel aardig bij elkaar, is zeker een leuke omgeving!! Calella is erg gezellig ben ik vorige zomer geweest, en Hans en Grietje is zeker een leuke tent! Een van de 4 zal idd wel moeten lukken ja! Klinkt leuk hoor!

Ben momenteel stiekem op mn werk dus heb nog niet echt kunnen mailen of specifiek kunnen zoeken… maar ga ik snel doen… Moet nog even uitzoeken wat ik precies wil! Hou je op de hoogte haha wie weet staan we straks samen te tappe:P

Wanneer heb je je gesprekken??

Groetjes Jonathan!

Heey!
Zelf heb ik een half jaar gewerkt op de canarische eilanden als entertainer. Erg leuk werk! Overdag deed ik activiteiten met de kinderen of sport activiteiten met de volwassenen. 's Avonds geef je shows of zijn er profesionele shows. Erg leuk werk!
Misschien moet je kijken op www.animajobs.nl Ze zitten op een aantal canarische eilanden maar ook in spanje zelf
Suc6 ermee

Holaaaaaaa!!! Ik wil deze zomer ook supergraag in Spanje werken voor 3 maanden. Het leukste lijkt mij om allroundmedewerkster te zijn op een camping. Nu heb ik al gesolliciteerd bij Vacansoleil, maar ben helaas niet aangenomen. Misschien moet ik zelf maar contact opnemen met een vd campings ofzo… Iemand tips?

Bedankt alvast…

Saludos

Hoi,

Wellicht heb ik en baantje voor je op een nederlandse camping in de spaanse pyreneen.
Zie advertentie campingmederwerkers gezocht van 13-03-08
Info over de camping kun je vinden op www.campingcanbanal.net

Groet,
Aart.