Colombia-Suriname

Hallo

Zijn er op dit forum reizigers die met een eigen auto van Colombia naar Suriname gereden zijn en wat zijn hun ervaringen.
Wij zijn nu 18 maanden onderweg door Zuid Amerika, staan momenteel met de auto in Ecuador en overwegen naar Suriname te rijden.

Ronald
www.2globetrotters.nl

Gaaf plan! Ben benieuwd welke reacties je hierop krijgt. Succes, groeten Antoinet

heb informatie van vrienden in het duits van 6 jaar geleden, als je daar wat aan hebt… Ik neem kontakt met je op via je website.
We willen zelf volgend jaar met de auto via Brasil daar heen, dus het rondje tegen de klok in.
Wamky

Hallo,

wat een prachtige reis. Ik heb geen tips voor de reis van Colombia naar Suriname maar wel voor een verblijf in Venezuela.

Ik denk dat jullie door Venezuela reizen? Op de weg van Barinas naar San Fernando ligt het dorp Mantecal en anderhalf uur daarvandaan het campemento turistico Los Mangos. Hier kan je georganiseerde tours heen maken maar met jullie auto kan je er makkelijk zelf heen. Het is er parchtig, heerlijk eten, je slaapt in een ronde hut in hangmat of bed, er zijn veel mangobomen om een siesta onder te houden. Je kan met een boot de rivier op om dolfijnen en vogels kijken, anacondas zoeken, piranas vissen, safari maken om te kijken naar miereneters, capibara’s, herten, vogels en paardrijden.
Voor info bel Changoo, tel. 0416-0745296 of 0240-8080423. Telefoon doet het niet altijd, probeer gewoon de volgende dag opnieuw.

Groeten, Nynke