Beste Mensen,
Ik ben op zoek naar een persoon in Suriname die contacten wil leggen met de lokale bevolking daarzo.
Daar staan goede verdiensten tegenover.
Ik hoor graag van je.
Groeten,
FM Parfums Club
Beste Mensen,
Ik ben op zoek naar een persoon in Suriname die contacten wil leggen met de lokale bevolking daarzo.
Daar staan goede verdiensten tegenover.
Ik hoor graag van je.
Groeten,
FM Parfums Club
hoi,
ik ben ook bezig in parfum, avon en alle andere merk parfums zoals armani, D&G etc etc maar zoek een nederlandse partner van FM parfum die de ervaring heeft wat logistieke zaken en afhandeling betreft. Mail me maar … dgcsuriname@hotmail.com
Beste,
Ik heb je een email gestuurd.
Mvg.
FM Parfums Club
Hoi,
ik las net jouw mail en ik ben heel erg geintereseerd, ik ben al bezig om naar Suriname te kunnen vertrekken alleen is het zo moeilijk om een goede en leuke baan te vinden, kan ik me nog aanmelden om wat voor periode gaat het en wat zijn de inkomsten, ik ben trouwens zelf van Surinaamse komaf en ik ben een heel spontane open jonge dame die makkelijk een gesprek opent, nou ik hoop dat je contact met mij opneemt.
Groetjes Monique
Ik vertrek ook binnenkort naar Suriname. Ik heb een mbo4 diploma filiaalmanager en heb ook een hbo propedeuse. Ik ben storemanager geweest dus weet wel wat van verkopen. Ik heb wel interesse in het verkopen van parfums en cosmetica.
Met vriendelijke groet,
Dominique Banai