Hallo,
sinds december ben ik samen met mijn vriend voor twee jaar naar Paramaribo verhuisd, hij is uitgezonden voor zijn werk en ik ben hier werkzoekende.
Ik ben op zoek naar leuke contacten om al deze nieuwe ervaringen mee te delen; andere expats, stagiaires, Nederlanders, Surinamers, lijkt me leuk om in contact te komen!
Ik ben 28, in Amsterdam werkzaam geweest als psycholoog en maatschappelijk werker, avontuurlijk en gezellig.
Groeten, Steffie
Ik ga half juli tot eind augustus naar Suriname. Ben er al vaker geweest en het lijkt me leuk om wat contacten op te doen om wellicht iets leuks te doen in de tijd daar.
Hi,
ik ben Raul vanuit suriname ik zou heel graag in contact met je willen treden nieuwe vrienden en kennisen maken is altijd heel erg leuk als je in contact wilt treden mail me maar op ra_karamali@hotmail.com of 7159395 me persoonlijke nummer
welkom marijke en ik hoop dat je een hele fijne tijd hebt zou heel graag in contact met je willen treden heb vaak tripjes naar het binnenland tegen ongelooflijke prijzen en kortingen waarvan je gebruik zou kunnen maken om ons mooi land te verkennen