Ik zoek leuke contacten in Suriname

Hallo,
Ik ben Anse ik studeer in België voor leerkracht secundair onderwijs. Binnenkort kunnen we ons kandidaat stellen om stage te doen in het buitenland, ik dacht onmiddellijk aan het prachtige land Suriname!

Natuurlijk ben ik niet de enige Belg die hier ervaring wilt opdoen als leerkracht en de plaatsen zijn beperkt. Ik moet me dus voldoende informeren over het land, de stad Paramaribo, de cultuur, het onderwijssysteem, … Natuurlijk kan ik dit allemaal vinden via het internet of boeken! Maar het is altijd leuker dat je deze informatie kunt krijgen van iemand die woont, werkt of studeert in Suriname.

Daarom zoek ik eigenlijk een nieuwe vriend of vriendin die me wegwijs kan maken in jullie land en cultuur. Iemand waarmee ik af en toe kan mailen/chatten op sociale media.
Het zou leuk zijn als ik dit met een leeftijdsgenoot kan doen, rond de 21 jaar dus!

Indien interesse kan je een mailtje studeren naar anseceli@student.arteveldehs.be . Je zou me hier een ENORM groot plezier mee doen :slight_smile: !

Hopelijk tot in mijn mailbox !
Anse

Hallo, Wat leuk dat je naar Suriname gaat.
voor up to date informatie over Suriname kan je mijn website bezoeken www.tropicalsuriname.com.
Daarop vind je alles over Suriname(mijn eigen ervaringen). Bijvoorbeeld waar je lekkere koffie kan drinken in Paramaribo. Daarnaast ben ik zeer actief op facebook met Surinamers in Nederland maar ook met de locale Surinamers. Daar kan je ook gerust vragen stellen.
Ik wens je in ieder geval een leuke tijd toe in Suriname
Groet,
Mariska
www.tropicalsuriname.com
facebook:tropicalsuriname

Ik ben er een aantal keer geweest en heb er ook een half jaar gewoond. Heb nu alweer heimwee :wink:
Je mag me altijd een berichtje sturen!

Hoi,
Wij zijn Celestial tours suriname
Een jonge touroperator die vanaf 2013 op.maatgesneden trips organiseer tegen redelijke en betaalbare tarieven.

Dankzij ons werk komen we met heel veel mensen in contact.
We kunnen een dagje misschien u in contact brengen met andere stagaires
Check ons op Facebook
Ons website: www.celestialtours.sr