Coast to coast USA roadtrip

Hi medereizigers,

Ik wilde eerst heel graag naar Thailand etc maar hoorde om me heen dat het in juni niet het meest gunstige weer is. Daarom heb ik in gedachten om van kust naar kust te gaan in Amerika! Ik heb nog alle opties open staan over de route! Het lijkt mij heel vet om een RV te huren en daarmee van oost naar west te rijden. In principe ga ik nu met een hele goede vriend van me, maar als iemand benieuwd is en mee wilt, stuur vooral een berichtje! Het lijkt mij het leukst om van New York naar LA te gaan. West Amerika is mijn specialiteit, want ben er de afgelopen 3 zomers al geweest, dus kan de mooie plekken laten zien! De vertrekdatum ligt ergens rond juni, maar alles kan in overleg! Wij willen gewoon heel graag weg deze zomer. Jij ook?

Ik hoor graag van jullie!

Groetjes Joel

hoi Joel ik heb interesse om mee te gaan naar USA. Net als jij ben ik al in USA geweest 20 jaar geleden Florida en west kust, de reis die je voorstel lijkt mij zeer leuk en geeft een goed beeld van Amerika. Laat even weten of je interesse hebt dan kunnen we verder praten en plannen maken. Groet Reinier

hey joel , was is je reisschema ? en hoelang dachten jullie te gaan ?
grtz wes