Club Tropicano Bodrum Te Gundogan

Wij hebben 11 dagen vakantie geboekt in Club Tropicano Bodrum te Gundogan. Nu lezen wij best wel negatieve dingen over het hotel.
Kan iemand zijn ervaringen vertellen?

Wij zijn woensdag 05-05-2004 terug gekeerd uit turkije.
Club Tropicano te Gundogan was in een woord geweldig.
Wij hebben niet in het hotel gelogeerd maar in een van de huisjes (clubs) , we sliepen met 3 personen op een hele ruime 2 persoons kamer met balkon en douche.
Het eten, het personeel en het animatieteam waren fantastisch goed en we hadden goed weer.
B)

Fijn dat het zo fantastisch geweest is. Want er wordt toch aardig negatief over geschreven op vakantiereiswijzer.nl.
Bedankt voor je reactie!
Groetjes Dinky.

Halloo,
ik ga 5 juni ook naar Club Tropicano…
Maar ik vroeg me af wat voor dranken er zijn, er staat namelijk alle lokale alcoholische dranken. Alleen ben ik niet zo bekend met de Turkse drankjes daar. Kan iemand me daar meer over vertellen??
Groetjes Anouk

Originally posted by josti-anouk@26-05-2004, 15:45:34
Halloo,
ik ga 5 juni ook naar Club Tropicano…
Maar ik vroeg me af wat voor dranken er zijn, er staat namelijk alle lokale alcoholische dranken. Alleen ben ik niet zo bekend met de Turkse drankjes daar. Kan iemand me daar meer over vertellen??
Groetjes Anouk

lokale dranken: het woord zegt het zelf. Je kan er geen geimporteerde dranken krijgen. De Turken maken alles na en zelfs zeer goed. Hun bier bvb “EFES-pils” is een zeer goede pils, vergelijkbaar met die van ons. Ook hun alcoholische dranken zijn zeer goed nagemaakt. Indien je geen kenner bent smaak je het verschil niet.
Stuur een berichtje aub als je terug bent.

Hallo,

Ook wij gaan, ondanks alle kritiek die ik links en rechts tegenkom, naar Tropicano in Gundogan.

Heeft iemand goede info voor me (dolmus-verbindingen, excursies en winkel tips?

Ik ben blij met alle info die ik van jullie kan krijgen.

Groetjes,
Mieke

Originally posted by mieke57@20-06-2004, 14:42:48
** Hallo,

Ook wij gaan, ondanks alle kritiek die ik links en rechts tegenkom, naar Tropicano in Gundogan.

Heeft iemand goede info voor me (dolmus-verbindingen, excursies en winkel tips?

Ik ben blij met alle info die ik van jullie kan krijgen.

Groetjes,
Mieke **

Laat weten hoe het geweest is !!!

Ik ben vorige week donderdag terug gekomen. Het was echt super!
De dolmus vertrekt bij het hotel elk uur om kwart over. De eerste vertrekt om 9.15. Je doet er ongeveer 40 minuten over naar Bodrum. Op dinsdag is het markt, deze is overdekt maar wel benauwd. Als je gewoon wilt gaan winkelen, moet je wel een stukje lopen. Maar ik vond het daar wel leuk winkelen.
Echte excursies heb ik niet gedaan, te warm en in het hotel was genoeg te doen. Ik ben wel een keer naar Halikarnas geweest, dat is een openluchtdiscotheek. Echt duur daar. Voor een cocktail betaalde je €9,- en voor bier 5.
Op zich wel gezellig, maar ik hoefde er geen 2e keer naartoe.
Ik weet niet of je al vertrokken bent, maar als je meer wilt weten vertel ik het graag.
Groetjes Anouk

Op vakantiereiswijzer staan zulke negatieve verhalen over dit hotel dat wij omgeboekt hebben naar een ander hotel.
Als je de verhalen mag geloven zijn 8 van de 10 mensen daar ziek worden van een of andere bacterie.

Wij gaan nu naar Voyage Club Bodrum Village
Als iemand hier meer over weet, laat eens van je horen!

Groetjes,
Mieke

Wees blij dat je een ander hotel gekozen hebt ,ben net terug van Tropicano club en ik kan u verzekeren : een ramp van een hotel .
animatie trekt op niets ,eten trekt op niets ,er heerst een virus infectie enz…Tijdens mijn verblijf van 10 dagen zijn wij ,met z’n 3’n gedurende 5 dagen snert ziek geweest .Met ons tijdens ons verblijf weet ik om en bij de 80-90 personen die snert ziek zijn geweest .Van medicatie tot inspuitingen tot zelfs aan het infuus hangen .
Echt een toffe verlof ; NOOIT meer .
Buiten, het goede weer en een excursie naar daylan (de laatste dagen ,daarvoor kon je nergens naartoe zonder een wc bij te hebben)was deze vakantie een fiasco .
Een klachtenbrief is al binnen bij mijn reisagent ,of het iets al uithalen ???