Half februari vertrekken mijn wederhelft en ik voor 4 daagjes naar Lissabon. Vluchten en hotel zijn geboekt, maar dan. Uiteraard heb ik al wat boekjes gehaald voor de toeristische kant van het bezoek, maar een stad is zo veel meer als zijn toeristische attracties!
2 jaar geleden heb ik via een oproep hier enorm leuke tips gehad voor Boedapest, die een echte meerwaarde waren voor ons verblijf. Ik hoop dat jullie ons willen helpen om Lissabon op dezelfde manier te beleven.
Dus heb je tips (musea, vervoer, bezienswaardigheden, restaurantjes, …), alles is welkom, brandt maar los!
Ik ben laatst ook op stedentrip geweest naar Lissabon. Lissabon is echt een hele mooie stad en er is echt heel veel te zien. Ik heb aan het begin van mijn stedentrip een fietstour gedaan met Baja Bikes en dit was heel goed bevallen. Je ziet dan veel bezienswaardigheden en je hoort het verhaal van de stad. De dagen daarna hebben we veel rondgelopen en lekker gegeten. Lissabon is echt een hele leuke stad om te bezoeken en ik kan iedereen aanraden om hier naar toe te gaan!