Citytrip eind januari begin februari

Hallo allemaal,

Wie heeft er zin in een citytrip eind januari/begin februari? Dublin, Belfast, Kopenhagen of Rome staan op mijn lijstje maar andere opties zijn ook welkom al heb ik Berlijn, Parijs en Barcelona al gezien. Mooie steden maar ga liever een stad bezoeken die ik nog niet ken. Ik wil graag zoveel mogelijk van een stad zien. Ben niet iemand die het nachtleven opzoekt maar hou het liever op een drankje in een leuk kroegje, theater, bios etc.
Ik ben een vrouw van 30 en woon in Roosendaal. Leeftijd maakt mij niet uit zolang we maar dezelfde interesses hebben :smiley:

Hi,

Ach waarom ook niet? Een paar dagen naar een wereldstad met een groepje is leuk.

vwbeetle, jouw idee is ook de mijne, misschien een kort museumbezoek als het de moeite waard is. Ik houd van gezelligheid, kletsen en discussiëren (als dit gewaardeerd wordt), cultuur zoals jij al beschrijft en meer.

Het zou leuk zijn als er meerdere geïnteresseerden zijn, wie volgt? Overigens ben ik een man van 38 en zie een dergelijk tripje als lekker ongedwongen plezier hebben en vwbeetle, jouw steden zijn allemaal interessant.

Hoi VWbeetle en anderen,

Lijkt me een heel leuk plan. Rond die tijd ben ik jarig en om het te vieren in het buitenland is voor mij het beste cadeau wat ik mezelf kan geven. Rome ben ik al geweest, maar Dublin, Belfast of Kopenhagen nog niet! Madrid, Marrakech of Lissabon lijken me ook te gek… maar ach daar komen we wel uit :smile:
Ik ben een vrouw, 26 jaar en woon in de buurt van Arnhem. Mijn idee van een citytrip is ook lekker de stad bekijken overdag en 's avonds uit eten, bioscoop/theater en naar een café voor een drankje. Een groepje lijkt me leuk, ook als het een tweetal wordt zeg ik geen nee :slywink:

Ik hoop op reacties!

Hoi stedentrippers,
Wat een leuk plan en verjaardagsfeest van Globegirl inclusief. Ik heb al veel mooie Europese steden mogen bezoeken, maar Dublin, Kopenhagen en Belfast nog niet. Wel de vraag hoe fijn dit is in januari qua weer / kou, iets om nog even over te brainstormen binnen de voorpretfase misschien. Lissabon, Valencia en Sevilla staan nog op mijn lijstje. Ik ben trouwens een man van 33 en woon in het noorden van Nederland en kan me goed vinden in jullie invulling van een stedentrip.

1 like

Wat leuk dat er al meerdere reacties zijn!! De details van waar en hoe zijn voor mij niet zo heel belangrijk maar een datum prikken wel aangezien ik voor mijn werk op tijd vrij moet vragen omdat wij met diensten en weekroosters werken. Dus is er voorkeur voor specifieke data? Jullie mogen ook reageren via mijn email: vwbeetle16@gmail.com
Misschien dat we echt tijdens de verjaardag van Globegirl op citytrip kunnen zodat het een extra leuk feestje wordt?:cheer:

2 likes