Citypass of losse tickets kopen?

Hallo,

wij gaan binnenkort voor 4 volle dagen naar new york in onze rondreis maar ik heb nog een vraagje ivm de Citypass.
met de citypass kan je nl;
het Empire State (incl Audio tour), MoMA, Guggenheim Museum OF Top of the Rock, Natural History Museum met Space show en Circle Line cruise OF Statue of Liberty en Ellis Island bezoeken. voor 81 euro.

Wij zijn niet voor museums en zouden wel Empire state en top of the rock willen bezoeken.
Statue of Liberty kan je ook gratis doen met de Ferry naar staten island met zeer mooi zicht op de skyline.

Ik twijfel nu of zo’n pass nu wel interessant is voor ons want het 9/11 museum zit ook niet in de pass.

iemand met ervaring?

Hoi,

Vorige maand ben ik er 7 dagen geweest om onder andere bovenstaande attracties te zien.
Je zou de losse entree gelden even bij elkaar moeten tellen om te zien of het wat uit maakt.
Wij hebben die pas gekocht en gebruikt voor de hierboven genoemde attracties.
Wat wel de moeite waard was was het tochtje met de Circle Line Cruise.
Het is bijna hetzelfde idee als met de Ferry alleen zie je meer en er loopt nog een gids rond die zo nu en dan wat nuttige dingen verteld.
Je komt net zo dichtbij het vrijheidsbeeld (Landmark Cruise (Semi Circle) http://www.circleline42.com/new-york-cruises/cruise-details.aspx?id=2 ) als met de Ferry
En we hebben Top of the Rock overdag gedaan en het Empire State tegen de avond.

Hallo,

Wij gaan in november. Maar wat voor ons de beste optie is denk ik, de Freestyle ny pakket.
Je hebt dan de hop on hop off bus (dus vervoer), je mag 5 attractie’s gratis bezoeken, en je mag mee met de avondtour, wat me ook erg leuk lijkt.
Dit heb ik gevonden voor €132,00. Maar of je het beste deze hier kunt boeken of dit in NY regelen, dat weet ik nog niet.

Succes met het regelen,

Groetjes Roos