Cihan & Stephanie in Love in Turkije 4-ever

:turkey:Hallo iedereen, ten eerste wens ik iedereen sterkte die die erachter is gekomen bedrogen te worden door haar vriend, ongeloofelijk dat iemand zo koud kan zijn en tegelijk een dubbel leven lijd of gewoon een toneelspeler blijkt te zijn!! İk wil dan ook niet weten wat dat met je hart en vertrouwen zou kunnen doen, hoop dan ook dat mıj dit NOOOOOOOit overkomt…want ik ben ZOOOO Gelukkig inmiddels al 3 jaar samen, en nu eındelijk meer tijd voor elkaar ( want hij heeft zijn leger eindelijk afgerond! en is altijd hier terug gekomen in de omgeving Hisaronu/Ovaçık/Oludenız waar hıj werkt, wij elkaar hebben ontmoet en onze liefde voor elkaar alleen maar is gegroeit… 4 ever 2 getter Bir tanem! Alleen zoals ik al zij hij werkt en ik ben vaak alleen op stap blijf hier tot Zker 9 september… dusssssss mijn vraag is Meıden waar blijven jullie togg? Lets Come Turkıye and have fun!! I’ll Be Here, That’s for Sure. Loves Stephanie:zon02:

wat fijn dat je zo gelukkig bent!! geniet er maar lekker van!:smiley:

Hey mariska… Yup genieten dat doe ik zeker, alweer een maand voorbij… helaas, maar gelukkig nog 2 te gaan. Pfff wat is het hier togg lekker leven, en Zonnigggggg:hihi: Hmmm heerlijk…