Christine || Binnenkort: Bali en Curacao

Hi allemaal!

Graag stel ik me even voor: Christine, 24 jaar oud, fanatiek sporter en al sinds ik mij kan heugen gek op reien.

Als klein meisje wilde ik nooit meer naar huis van vakantie, vroeg ik altijd aan mijn ouders of we toch op dat heerlijke strand in Frankrijk konden blijven wonen en heb ik (zo klein als ik was) altijd gezegd dat ik ‘later als ik groot was’ ergens ging wonen waar altijd de zon schijnt en je de zee kunt horen.

Veel reizen heb ik al gemaakt, maar ik kwam altijd binnen 10 dagen terug omdat ik sinds mijn 5e jaar actief was in de paardensport. Toch is nu het moment gekomen waarop ik de knoop door heb gehakt:

Verhuizen naar de zon!

Eerst op vakantie naar Bali de aankomende weken, daarna pak ik mijn spullen en vertrek ik naar Curacao.
Ik heb mijn baan opgezegd en hoop binnen 2 maanden daar te wonen!

Ik vind het super leuk om op dit forum in contact te komen met mensen die ook houden van reizen, houden van de natuur en houden van avontuur.

Mijn hele verhaal is te volgen op mijn nieuwe YouTube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UC2yROyftXABLyZ7SJWrcx9A
Je kunt je natuurlijk gratis abonneren zodat je niets mist van mijn avontuur!

Liefs Christine

Hoi Christine,welkom op wereldwijzer !

Heb je ondertussen al het Indonesië Forum ontdekt hier op onze reissite?

In dat landenforum vind je ook een subforum “Bali” waar je eventueel je vragen kan stellen.

Succ6 met al wat je nog gaat bereizen in de toekomst Christine !

Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam.