Ik las vandaag een artikel over een chinese studente die zich zelf verkoopt op het internet,om het leven te redden van haar vriendin.De studente is bereid om te trouwen als haar toekomstige echtgenoot een mooi sommetje van “15000pond” schenkt haar vriendin,die lijdt aan een zeldzame hersenziekte!!wat denken jullie forum leden,is zij een weldoener of wil de studente gewoon munt uitslagen om een rijke man aan de haak te slagen???
Wat denk je zelf? Dromen doen we snachts!
Ik denk zelf dat de studente er munt wilt uitslagen ten koste van haar zieke vriendin,dat is mijn mening,Carrierevrouw.plasiek.
elke jong vrouw zoekt een rijke vent die voor haar en HAAR familie kan zorgen het is hier heel normaal om een oudere man met een jonge vrouw te zien mannen op leeftijd zoeken ook een jongere vrouw dat geeft status en studentes die 15000 pond nodig hebben is 225 000 rmb ongeveer voor een zieke vriendin de meeste studentes hebben een ziekte kosten verzekering (van de universiteit)dus het gehele verhaal is een beetje verzonnen geef nooit geld aan bedelaars op het internet in China je bent zeker je geld kwijt
Maar misschien heeft ze toch echt wel een zieke vriendin… en wie zegt dat haar vriendin student is? Het meisje wat zich verkoopt is student…
Nu denken jullie natuurlijk, die is goedgelovig maar in sommige gevallen zijn deze verhalen wel echt waar!!! (hoeft voor deze uiteraard niet te gelden!!)
Volgens sommige “critici” in dat land,dachten dat de studente munt uit de ziekte van haar vriendin wou slagen??De waarheid zal wel in de midden liggen zeker??Wie zijn wij om de rekening te maken van de studente?groetjes:plastiek.
Ik ben het met plastiek eens… En als het verhaal al gelogen is, geef haar dan eens ongelijk…
Het klopt inderdaad dat elke jonge vrouw een rijke/oudere vent zoekt om voor haar en haar familie te zorgen. Maar ik wilde wat toevoegen over de verzekering, ik denk niet dat zulke operaties van zulke bedragen worden gedekt door een universiteit’s verzekering. Maar dan nog, Ik denk dat er meerdere manieren zijn om aan dat geld te komen, helemaal als je aandacht krijgt van de media. Verder blijf ik qua mening neutraal ![]()
Qua dekking van de verzekering van de hypotheek heeft Massiv wel een punt…
een van mijn medewerksters is studente en die krijgt alles vergoed van haar universiteit ik heb aan mijn medewerkers gevraagt over wat er van dit verhaal de waarheid is wel deze dame heeft al op meerdere sites om geld gevraagt en altijd blijft het in het duister wie die vriendin is en niemand weet wie zij is (vriendin) ook in Hong Kong heeft ze om geld gevraagt er is zelfs een filantroop die bereid is om de kosten tebetalen maar tot op heden heeft deze dame nog niet gereageert
Wat wil je daar nu eigenlijk mee zeggen dan? Dat ze maar op 1 site mag adverteren? Al doet ze het buiten China dan nog moet ze het zelf weten…
wat ik er mee wil zeggen is dat ze een zakkenvuller is
eigen mening… misschien toch ook wel niet…
Geloof best dat ze in China iets vergoed krijgen maar alles geloof ik niet veel van… zo goed is de Chinese overheid ook weer niet voor zijn volk…
wel als je geld hebt dus op de universteit kan studeren dus een ziektekosten verzekering hebt en dus 80/100% vergoed krijgt
Doen ze niet aan beurzen in China?Weet niet hoeveel het daar kost om naar de universiteit te gaan maar hier kan je ook gewoon met een gemiddeld inkomen naar de universiteit…
weet ik veel of ze aan beurzen doen ik vertel alleen wat mijn medewerkers mij vertellen alhier in china gewoon uit eerste hand de meeste mensen die naar de universiteit gaan hebben ouders die het voor hun betalen en china is geen Nederland met een gemiddeld inkomen kan je het schudden of je moet ik weet niet wat voor bij baantjes er op na houden hier geld nog steeds het recht van de slimste niet genoeg punten dan dag met je handje er studeren 1 000 000 mensen per jaar af lees eens er wat over of kom net als ik hier wonen en werken 6 jaar
Je hoeft niet zo te doen… stel gewoon een normale vraag…
Wel bijzonder dat het recht van de slimste daar geld aangezien China nog steeds een communistisch land is… Draait bij het communisme toch juist om gelijkheid…
Het blijft akelig stil hier…
Hij zal misschien bang zijn van u Anouk??ha ha ha !!
Soms is het beter om te zwijgen en niet te ver doorgaan over een onderwerp, je hebt vast wel is gehoord van “spreken is zilver, zwijgen is goud”!