Hallo
Weet er iemand of er in Beijing lokale reisbureau’s zijn die oa trips verkopen naar de Chinese muur Jinshanling die je een dag vooraf kan boeken? Zo ja, zijn er ook mensen die daarvan prijzen kennen?
Alvast bedankt!
Ellen
Hallo
Weet er iemand of er in Beijing lokale reisbureau’s zijn die oa trips verkopen naar de Chinese muur Jinshanling die je een dag vooraf kan boeken? Zo ja, zijn er ook mensen die daarvan prijzen kennen?
Alvast bedankt!
Ellen
Echt niemand die mij kan helpen? Zoveel maal bekeken maar nog geen enkel antwoordje…
Groetjes
Ellen
Ik denk dat je die tours bij de hostels kunt boeken. Even gegoogled. Leverde dit op:
http://www.backpackingchina.com/index.php/tour.html
beijing downtown backpacker hostel. Goede reviews op tripadvisor.
En je kunt meer hostels vinden via bvbTripadvisor die vergelijkbare trips hebben.
Je kunt ook een dag van te voren een toertje boeken bij de tourist information. Was helemaal niet duur, wel inclusief een paar bezoeken aan winkels.
Bedankt! Zie het al helemaal zitten, nog even de conditie bijwerken en klaar is kees! ![]()
Je zou deze topics ook nog eens door kunnen lezen
Ik ben nog nooit in China geweest; kan je niet gewoon een taxi nemen naar waar je wilt zonder een tour te boeken?We zijn een gezin met 5.
ja dat kan zeker! met hoe meer je bent voor de taxi, hoe goedkoper!
5 mensen passen niet in 1 taxi, dus dan heb je al 2 taxi’s nodig.
Beter een mini bus dan? Ik moet nog vertrekken naar China dus weet ook nog niet wat het beste en goedkoopste is…
2 jaar terug waren wij met 9 mensen, dus hadden vooraf een klein busje gehuurd met chauffeur. Prijs viel heel goed mee. Je hebt geen tour nodig, gewoon een vertrekpunt en aankomstpunt afspreken. Vanuit Beijing ben je toch een goeie 2 uur (enkel) onderweg.
Enorm mooi stukje muur, weinig (Chinese) toeristen, en nog heel authentiek!
Indien je echt een “gids” wil, kan ik je eventueel wel contactgegevens bezorgen van een Chinese Nederlander in Beijing (kan NL).
Ik heb hier prijzen voor een chauffeur (dus niet een gids) in Beijing. Ik weet niet of dit duur of goedkoop is, dus als je prijzen weet post die dan hier.
Bus voor 7 personen (8 a 9 uur)
Matianyu of Badaling = CNY 900,- met een chauffeur die engels spreekt
Matianyu of Badaling = CNY 800,- met een chauffeur die chinees spreekt
Jinshanling = CNY 1200,- engels
Jinshanling = CNY 1100,- chinees
Beijing – Chengde = CNY 1400,- engels
Auto voor 4 personen
Chinese muur Matianyu of Badaling = CNY 800,- met een chauffeur die engels spreekt
Chinese muur Matianyu of Badaling = CNY 700,- met een chauffeur die chinees spreekt
Jinshanling = CNY 1100,- engels
Jinshanling = CNY 1000,- chinees
In Beijing stad = CNY 600,- met een chauffeur die engels spreekt
In Beijing stad = CNY 500,- met een chauffeur die chinees spreekt
Engels sprekende gids in Beijing, Xian, Shanghai is CNY 500,- per dag
Gids plus chauffeur in Beijing CNY 1300,- plek voor 7 personen (8 a 9 uur)
Ik zag dat er 3 plaatsen zijn om de muur te bezoeken,de verste plaats Jinshanling,is dit het deel waar je het over hebt Koenkost?Ik las dat het 5 uur heen en terug was.Ik zag ook de video van Yvonne daar.
Ons hotel biedt een minivan met chauffeur aan voor 1300 RMB (8 uur maximum) naar daar,1000 RMB voor Mutianyu. We twijfelen tussen die 2 plaatsen.
Ik zou inderdaad kiezen voor Jinshanling. Het is iets verder, maar wel de moeite. Wij hebben er toen 4-5 uur op gewandeld, met sommige steile stukken.
Maar het is inderdaad wel een stukje rijden…
Badaling is leuk als je graag tussen een horde Chinese toeristen rondloopt
Badaling is trouwens makkelijk te bereiken met de trein.
In 2014 hebben wij 1400RMB betaald voor een 14 seater van (groep van 9), en daar zat alles in. Met 8 uur kom je niet toe, dus je kan beter een quote vragen voor een volledige dag (schat 10-12 uur).
Welke online touroperator kunnen jullie aanraden? We willen ook graag naar Jinlanshing een dag en willen nu al boeken, maar zie er zo veel op internet dat ik het niet meer weet…
Ik denk dat ze allemaal hetzelfde bieden.
Denk er bij het boeken aan dat je bij de goedkope tours vaak ook nog andere plekken gaat bezoeken (winkels vooral).
okee dankje!
Sent from my SM-G920F using Wereldwijzer mobile app