China-Laos-Vietnam-Cambodja-Maleisie

Hoi! Ik, Ilse (33 jr) vertrek 1 november voor 13 weken. Ik begin in Mongolië, Beijing en vanuit daar wil ik vliegen naar het zuiden van China (Yunnan). Dan verder reizen naar Laos, Vietnam en Cambodja. En als laatste staat Maleisie op de planning. Ben er nog niet uit wat de meest makkelijke route is om zoveel mogelijk te zien. Ben benieuwd welke reizigers dit ook gaan doen en welke route. En misschien gedeelte(n) samen reizen?

Hi Ilse, Ik wil begin november ook vertrekken naar Azie voor 3 a 4 maanden. Ik begin alleen wel in Bangkok, maar wil wel graag naar Laos, Vietnam en Cambodja. Hoe staan jouw plannen er voor?

Groetjes Nicole (34 jr)

Hey Ilse,

Heb je inmiddels al een mogelijke route uitgestippeld? Ik heb ongveer dezelfde plannen (ga wel pas in januari weg), maar vind het ook lastig om een handige route te bepalen!
Ik ben benieuwd.

Groetjes Judith.

hoi, ik ben jan en feb 2010 in azie,wil thailand, cambo en vietnam doen, maar eigenlijk ook nog zwerven in china.
heb ook al de reisplannen voor de transsib, maar kom niet overal uit met planning. ben benieuwd over je traject van bejing naar hong kong, hanoi etc. daar zit ik ook ergens te brainstormen.

het traject van thailand naar maleisie kan ik je wel vertellen (heb ik de vorige keer gedaan) dus als je daar info over wilt hebben, hoor ik het graag.

groet

Hoi Ilse,

Ik ben nu in Saigon en reis door Vietnam en Cambodja tot 26 november. Stuur tegen de tijd dat je in de buurt bent eens mailtje wellcht kunnen we afspreken en ervaringen uitwisselen.

Groeten Lex Voskuil

Beste Ilse en Reisgenoten,

Ik weet niet nu niet waar je ben, maar hoop dat je reis tot nu toe leuk en goed is verlopen. Ik zit momenteel in China-Nanjing, volgt hier een studie/cursus van 5 maanden en eind januari 2010 ben ik klaar en ben dan van plan om een paar maanden te reizen.

De **1e **maand (februari) wil ik naar **Laos **en Cambodja.
De **2e **maand (maart) naar Vietnam
En rond **April **wil ik naar **Japan **een vriend op zoeken.
Ben je toevallig in de buurt / iemand anders?

ik hoor het wel.
groet,
Jorian Wing Hong Choi