De meest betrouwbare en aardige chauffeur op Bali! Niet verder zoeken, neem van mij aan dat dit de beste chauffeur is die u kunt hebben!
Zijn naam: Made Pusaka.
Ik werk al 7 jaar met Made. Hij is zeer betrouwbaar, rustig en het belangrijkste; hij komt altijd op tijd (dit in tegenstelling tot vele andere chauffeurs).
Daarnaast is hij rustig en stil. De meeste chauffeurs praten wat af de hele dag, erg vermoeiend soms, Made doet dat niet. Alleen als u hem wat vraagt of informatie wilt dan is hij zeer terwille om te helpen natuurlijk, of om een goed gesprek aan te gaan!
Zijn Engels is goed, vooral het spreken, met schrijven maakt hij soms wel wat foutjes.
Belangrijk is ook dat hij niet alleen de geijkte paden neemt. Hij kan u echt het ware Bali laten zien, buiten de normale toeristische routes om!
Vele chauffeurs zeggen dat zij dat ook doen, maar de ervaring leert dat zij echt alleen de toeristische routes nemen, commissies opstrijken als u wat koopt (u betaald dan dus teveel, een deel gaat naar de chauffeur) of ineens extra geld gaan eisen als u wat anders wilt dan een gewone toerist!
Made heeft nog nooit om een commissie gevraagd ergens in die 7 jaar dat ik met hem werk!
Vele klanten van mijn winkel Wereldse Pracht hebben inmiddels, met grote tevredenheid, al gebruik gemaakt van zijn diensten!
Made is te bereiken via zijn email: dewikarisda@yahoo.com
Of telefonisch: +62 81 805 683 309 / +62 82 145 927 786
(meestal checkt hij 1 x per dag zijn email, maar het kan soms ook een paar dagen duren voordat u reactie krijgt)
Made heeft een eigen auto, een Suzuki APV, met airconditioning. Deze auto’s hebben een dubbele achterbank dus er kunnen maximaal 7/8 personen mee.
Hij kan u komen halen op het vliegveld. Hij kan u begeleiden bij al uw toeristische uitstapjes. Of u het ware Bali laten zien.
Zijn dagbedrag ligt rond de 40 euro (= 500.000 IDR. / incl. benzine, excl. entreeprijzen) maar dit bedrag hangt ook sterk af van uw planning. Meestal bestaat een dag uit zo’n 8 - 10 uur werk. U kunt zelf met hem overleggen wat uw planning is en wat u daarvoor zou willen betalen.
Voor meer info over Made kunt u mij altijd bellen op: 06 - 300 544 60.
GEWOON DOEN!
Hartelijke groet, Heleen Ter Burg