Driver zuid Bali

Ik weet niet of dit hier mag maar ik denk dat hier wel forumleden mee geholpen zijn.
Wij vonden op Bali een driver die ik van harte kan aanbevelen. Nee, ik krijg geen royalties en ik zie hem waarschijnlijk nooit meer.

Op de gok (facebook) belden we om 10 uur 's avonds een driver (taxichauffeur dus) om ons de volgende dag rond te rijden. Deze man bleek een fantastische vent te zijn. Bescheiden, netjes, grappig op z’n tijd. En hij spreekt best aardig Engels; genoeg om elkaar te begrijpen. Hoewel gebruikelijk, wacht hij waar je bent tot je terug bent van je bezienswaardigheid. Hij kent echt veel leuke plekjes en juist ook waar toeristen niet massaal komen. Onderweg kun je hem vragen wat je wilt over wat je tegenkomt. Hij legt alles graag uit.

Zijn rijstijl is voorzichtig en comfortabel zonder truttig te zijn. Zijn auto kan max 6 passagiers vervoeren.

Hij woont omgeving Ubud, maar komt ook gewoon naar Kuta of Sanur of zo. Ik noem geen prijzen want dat mag iedereen zelf regelen. Maar voor zijn daggeld kom je in Nederland bijna je dorp niet eens uit.
Wij hebben hem tweemaal gebruikt. Hij reageert snel op whatsapp.

Zijn gegevens: Made Sunarta (spreek uit als Madie) Je kunt hem whatsappen of bellen op
081 338 469948 (moet denk ik nog landnummer voor met NL simkaart)
of mailen op made_sunarta71@yahoo.com