Chauffeur Jakarta

is het makkelijk om in jakarta een chauffeur te vinden voor een aantal dagen?

Laat mij desnoods weten wat precies de bedoeling is. Betreft het alleen Jakarta (hoeveel dagen) of is het voor een rondreis over b.v. Java.
En op welke termijn is ook van belang.
Pieter

het gaat om een rondreis over java. vanaf jakarta willen we naar bogor, bandung. treinreis bandung-jogyakarta en vanaf daar weer verder naar bromo e.d.

Misschien kan ik je met onze reisagent in contact brengen (is een jong maar zeer betrouwbaar koppel). Mail me privé [EMAIL=“p.van.dee@corvandee.nl”]p.van.dee@corvandee.nl. Eventuele resultaten, wanneer je dit wenst natuurlijk, kunnen hier op wereldwijzer worden gezet zodat ook anderen misschien hun voordeel uit kunnen doen.
Pieter

Die Vendie duikt op alles wat naar poen ruikt, hij heeft een HP nummer in Kalibaru dat is dan zijn “reisagent”. Als een echte Javaan werkt hij als Maklar voor Komisi. Weten die toeristen veel dat Kalibaru 1000 kilometer van Jakarta legt. Natuurlijk alles privé want anders wordt het e.e.a. verziekt door zgn. negatievelingen. Als je een vliegticket wilt, of naar Bali gebracht wilt worden, een lekker geil wijf in je nest wil hebben, Vendie weet raad, gewoon effies mailen, maar vooral niet hier neerzetten hoor. Afgesproken ?

VENDIE weet RAAD :smiley:

zoek je nog een chauffeur? Wij hebben in feb 2009 een hele aardige en betrouwbare chauffeur gehad. Ik heb zijn mailadres nog wel.

Ja, we zoeken nog een chauffeur voor jakarta naar bandung. ik ontvang graag zijn gegevens!

Hallo,

ook ik ben van plan om een auto met chauffeur to huren voor een aantal dagen. Kan iemand mij een tip geven? We zijn met 5 personen (4 volwassenen en een kind). Ook wil ik graag iets weten over de kosten?

Alvast bedankt
Frank

Wat kost een auto met chauffeur eigenlijk per dag op Java en Bali?

Kan iemand mij een idee geven?

Ik bereken het op 40-50 euro perdag op Java , op Bali is goedkoper (veel concurrentie) .
Men kan altijd onderhandelen over de prijs (paar euro verschil) als je langer gebruikt (weekje of zo) .
De auto leeftijd en de model speel een rol mee.
Als het kan een Toyota Innova en van 2009 of op zijn minst 2008.
[FONT=Maiandra GD]

[/FONT]

Hallo,

Ja graag dan kan ik kontakt met hem opnemen.

Alvast bedankt voor je reaktie.
Groetjes
Frank

Kunt u ons het mailadres van deze chauffeur geven?