chauffeur gezocht java april 2013

hey,

Wie kan ons advies geven , volgend jaar in april reizen we met 4 personen naar java voor ongeveer een 2 tal weken ,daarna trekken we nog een week door naar bali
graag had ik van iemand vernomen of het mogelijk is een privechauffeur in te huren om java te verkennen
en of java tot in bali haalbaar is met de auto in 2 weken

groetjes danny

Voor transport of een individuele prive rondreis op maat kunt U contact opnemen met Rachman Friatna, E-mail rafttbogor@yahoo.com
Zie ook onderstaande link
Indonesië | ReisForum

van harte bedankt voor de informatie

groetjes Danny

Beste Danny,

Wij hebben een villa op Java en alle dagtochten die men eventueel bij kan boeken, worden verzorgt door Tirta Bianca Tours & Travel (zie http://biancatours.com). Een reisorganisatie met apart transport bedrijf. Ze hebben 4 goede auto’s en hebben veel ervaring met het organiseren van maatwerk reizen. De eigenaar (Guntur) is Indonesisch maar spreek goed Nederlands. Op onze site staat allerlei informatie over m.n. midden-Java (wat je er kan doen en zien en hoeveel dat kost). Als je meer informatie wil, dan kan je altijd contact met me opnemen. Mijn gegevens staan op onze website. Uiteraard kan er vooraf een vrijblijvende prijsindicatie worden gemaakt.

Van harte bedankt voor de informatie
Groetjes Danny

Dag Danny,
Wij hebben een villa ADA WAKTU, op een tiental km van het centrum van Yogyakarta. Wij verhuren een Toyota Kijang(2010) of een Toyota Avanza(2012), chauffeur en benzine inbegrepen. Daarmee kunnen alle bezienswaardigheden in de buurt bezocht worden. Voor Bromo en overtocht naar Bali, werken we samen met Ludo Wauters (zie Vlaanderen Vakantieland: Java).
In de paasvakantie is er Nederlandstalige begeleiding.(uit Gent) Kijk gerust eens op onze website: www.adawaktu.com. groetjes!
Arie