Wij willen, 2 volwassenen met een kind van 10 jaar, begin december 2012 voor ongeveer 10 dagen naar west java. Onze vraag is , hebben mensen al ervaring om daar een auto met chauffeur te huren voor 3 personen. Wij kunnen geen indonesisch. Wel kunnen we engels.
Onze reis begint in Jakarta dan Bogor en Bandung. Eventueel ook voor Oost Java vanuit Malang naar Bali
Wellicht kun je hier informeren http://www.nusantaratravelagent.com/private-tour-services/
Voor info
Rachman komt uit Bogor en kan ook bij hem overnachten.
Hij heeft op de eerste verdieping een guesthouse gemaakt.
Hij woont op de Salak berg bij Bogor in een kampong in een prachtige omgeving.
Hier maak je kennis met het echte Indonesie en hoe de mensen leven/wonen,
kortom een geweldige ervaring
Zie ook de volgende links
Ik kan voor u een betrouwbare chauffeur regelen die Engels of Nederlands spreekt,
maar gezien uw reisschema van 10 dagen, adviseer ik u uw reisschema aan te passen en ook een binnenlandse vlucht in te passen, want anders zit u alleen maar in de auto en ziet u niks van het land.
Ik ben net terug en weet hoe de verkeerssituatie daar nu is.
Voorbeeld": Jakarta naar Bogor=3 uur reizen, Bogor naar Bandung 6 uur reizen
mvg
Paul
Net terug, Geslapen in Bogor, Guesthouse Happy Valley. Zij halen je van het vliegveld in Jakarta op. Met een chauffeur van hun zijn wij naar Bandung gereden. Heel prettig en goede chauffeur die redelijk engels spreekt. Verder per stad een andere chauffeur geregeld, gaat erg makkelijk. In Malang bij cafe Oen, in kontakt gekomen met Sunrise Holiday. Voor 3 dagen chauffeur en gids geregeld, Dito en Miep, fantastisch. Dito heeft engels gestudeerd en laat je veel zien.Succes
Goede middag,
Wij, 3 volwassenen van middelbare leeftijd, reizen al 4 jaar door Indonesie.
Onze chauffeur heet Yusuf, woont in Sukabumi, en is zeer betrouwbaar.
Zijn auto is niet super de luxe, maar hij rijdt voorzichtig en stopt waar je maar wilt.
Als je zelf een plan hebt kan je het hem voorleggen en hij zal je da leukste plekjes, onderweg, laten zien.
Ook is het prettig dat hij Nederlands spreekt.
Zijn adres is: Yusuf Moameth
Jalan Kenari 53
Sukabumi 43114
Java Indonesia
e-mail: maniseid@yahoo.com
telefoon 085286216814
Hebt U nog vragen, ons tel mr. 0356021941 Helen Weeda