Chauffeur/ gids Java

Voor een goede chauffeur die tevens een uitstekende gids kan je contact opnemen met Djealani: [EMAIL=“kojel1974@yahoo.co.id”]kojel1974@yahoo.co.id.
Wij wonen zelf in Jakarta en waren zeer tevreden over deze chauffeur, neem gerust eerst contact met ons op voor meer informatie!

Hallo

We zien dat jullie een goede chauffeur/gids kennen voor Java.
Kun je ons zijn prijs per dag zeggen - de kwaliteit van zijn auto en eventueel andere nuttige zaken.
Is hij goed als gids?

Groetjes
majja

Ik woon in Yogayakarta en ben al 12 jaar gid/chauffeur voor Nederlandse en Belgische toeristen (ik spreek ook Nederlands). Samen met mijn Nederlandse vrouw run ik Budi Tours. Een in Indonesie gevestigd bedrijf(je) voor prive auto met Engels of Nederlandssprekende chauffeurs/gids. Met comfortabele prive-auto’s (Panther of Susuki APV Arena GX, deze is gloednieuw 2008) om toeristen Java, Bali of Lombok te laten zien. Als u meer wilt weten mailt u dan even [EMAIL=“budi@buditours.org”]budi@buditours.org.

Ansyah Yth,

Nieuwe auto’s met chauffeur zijn er voldoende te huur op Java. Een chauffeur die Nederlands spreekt wordt al zeldzamer. Wat heeft u in uw capaciteit van gids te bieden? Mensen van A naar B rijden of biedt u nog specifieke kennis?

In overleg met onze gasten of met de gasten die wij via Nederlandse touroperators krijgen rijden wij gasten natuurlijk van A naar B maar geven daarbij ook specifieke informatie over Indonesie. Indien gewenst geven wij de gast vooraf informatie over hotels, restaurants, over de geschikte route (veelal vergist men zich in afstanden en mogelijkheden van rijden in 1 dag) maar ook interessante bezienswaardigheden. U zoekt specifieke kennis?

Nee ik zoek niets op dat gebied, heb zelf erg veel specifieke kennis m.b.t Java en verre omstreken. Ik was slechts benieuwd wat iemand buiten een nieuwe auto te bieden had. Maar U biedt dan weinig meer dan de gemiddelde chauffeur, echter met het voordeel dat u de Nederlandse taal spreekt…

Tja daar zijn de meningen natuurlijk een beetje over verdeeld. Ik vind dat ik en onze chauffeurs zeker een grote toegevoegde waarde hebben vergeleken met andere chauffeurs en niet alleen op het gebied van taal maar ook op het gebied van kennis. Zij hebben zeer veel kennis van hun land en vertellen hun gasten daar met plezier over aan hun gasten. Iedere gast is anders en wil op een andere manier en over andere onderwerpen geinformeerd worden. Onze kracht zit 'm juist in het persoonlijke en op maat gemaakte. Zoals u nu alle chauffeurs over 1 kam scheert zijn er natuurlijk ook vele gidsen die slechts een standaard verhaal kennen en verder niets. Ik kan alleen mijn handen in het vuur steken voor mijn mensen en die voldoen niet aan uw omschrijving.

Nou houdt die handen maar verre van het vuur, want een chauffeur met zijn handen in het verband schrikt de klanten alleen maar af.:hihi:

Ik kan niet terug lezen dat ik iets omschreven heb. Maar zo als ik al stelde ik was slechts benieuwd naar het extra’s dat u te bieden heeft en dat komt mij als nogal gewoontjes voor.

Sekian

Boomaap

Dat mag hoor! Gelukkig vinden onze gasten uw mening niet.

Daar ben ik blij voor u om. Ik vind het altijd zo typerend dat men op Java zo graag mooie woorden over zichzelf uitspreekt voor een product dat je op elke straathoek kan vinden. Wanneer gaan ze nou dat extra’s bieden zodat het een echt land wordt.

Hallo,

Ik heb getracht u een mail te sturen met enkele vragen, maar ik krijg steeds een foutmelding dat het bericht niet bezorgd kan worden. Is het mailadres wel juist. Wilt u even contact met mij opnemen?

Hallo Harmsen,

Ja hoor, dit mail adres is goed: budi@buditours.org of info@buditours.org

groeten,
Budi

Bedankt voor je reactie. Het emailadres [EMAIL=“info@buditours.org”]info@buditours.org klopt wel.

Kan iemand mij vertellen wat de gemiddelde dagprijs is voor een dergelijke prive chauffeur/gids?
We hebben op dit moment een aanbod van €50 per dag (6dgn). Is dit een goede prijs? Heeft iemand suggesties/ervaring voor/met iemand?

Deze prijs kan zeker kloppen incl. benzine. Met wie heb je contact opgenomen? Kan je mij emailen? [EMAIL=“jakartagangers@gmail.com”]jakartagangers@gmail.com. Ik kan je meer vertellen over Djaelani

Voor transport of een individuele prive rondreis op maat kunt U contact opnemen met Rachman Friatna, E-mail rafttbogor@yahoo.com
Zie ook onderstaande link
Indonesië | ReisForum…-op-java?.html