Chatten met Cubaans Info Centrum

Ben je van plan naar Cuba te gaan of zit je daar al en wil je toeristische informatie dan is er “My Man in Havana”:

http://www.mymaninhavana.com/

Arturo
P.S.
Waarom is het niet: My Woman in Havana"? Bò
2. Heb problemen met mijn laptop om groter bijdragen te downloaden, cq. te versturen.

Dit laatste natuurlijk t.a.v. Cara Carolina, Our Cara Woman in Cuba.

Leuke site. Is deze werkelijk ALTIJD bereikbaar?

Sweet, balen, dat je nu zo slechte verbinding hebt. Hoop dat het gauw weer beter is. Overigens… Nog maar een paar dagjes “Your Cara Woman in Cuba”…

Liefs,
Carolina

Ha, ha, neen de website is NIET altijd bereikbaar…! Je krijgt dan de mededeling: "Mijn man is er nu even niet, maar je kunt hem een e-mail-tje sturen "

Ga nu proberen je andere bijdragen te downloaden, maar jij hebt in Cuba een betere internet-verbinding (of betere computer w.s.) dan ik in La Bella Italia. Alles is relatief.

Nou, ik probeerde het vrijdag dus, kreeg netjes de melding dat mijn vraag verzonden was en dat ik zo spoedig mogelijk een reactie kon verwachten. Ik wacht nog steeds… :confused:

En ja, het internet is hier welliswaar duur, maar ook behoorlijk stabiel. Hoewel niet altijd hoor, het blijft Cuba…

Het is dit weekend overigens ***** koud hier. De voorspellingen voor morgen zijn gelukkig weer beter. Hoop het, want ik HAAT koude… Dat wordt donderdag nog wat als ik met de trein vanaf Schiphol terug naar Eindhoven ga voor een bezoek van een paar dagen aan mijn vader… BRRRRRRRR!

Liefs vanuit mijn geliefde Cuba
:cuba:

De la Santiaguera
Carolina

Koude…we zijn het ontwend!

Wat heb ik een kou gehad toen ik uit de trein stapte op 31 december jl. En dan vertellen ze je nog doodleuk dat het nog niet eens zo koud was… het was een normale 3 graden boven het nultpuntje :frowning:
Enfin, wennen aan de warmte gaat vliegensvlug :slight_smile:

Dat hoor ik nu ook de hele tijd! Verschrikkelijk!
Vind het echt super koud! BRRRRRRRR

Wat betreft die site, ik heb nog steeds geen reactie gehad… Is het dan een chatprogramma’tje (oftewel: reallife chat)
of krijg je altijd een reactie per mail? Hoe gaat het in z’n werk Arturo?

Enne… In welke taal kun je met die site comuniceren?

Liefs,
Carolina

Sorry Cara Carolina voor de late reactie.
Inloggen op bovengenoemde website lukt mij niet meer.

Ik kan dus nog wel inloggen, krijg dan een scherm met een tekstblok, waar ik mijn naam, emailadres en de vraag naar info kwijt kan. Dat wordt verzonden en dan is het wachten op antwoord.

De eerste keer had ik een vraag in het Spaans gesteld, daar is geen antwoord op gekomen, nu heb ik ´een vraag in het Engels gesteld, hoop dat ik daar antwoord op krijg.

Ik houd je op de hoogte. :wink:

Liefs,
Carolina