Cha-Am of Hua Hin?

Hallo Matsr

Wij gaan In november naar Cha -am
en ik lees dat je er bekend bent
zou je ons wat tips en trips kunnen geeven van de omgeving ik lees nl
niet veel over Cha am wij gaan er voornamelijk heen voor de rust maar we willen ook wat savonds te doen hebben ,wij zitten in hotelHolyday inn Regent beach en denk ver van t centrum
Met vriendelijke groet

1 like

Prachuap Khiri Khan, vond ik verrassend leuk.Tips: het visserij gebeuren, kleurrijke bootjes en mensen mooi voor foto’s. Er is een nieuwe houten tempel buiten het dorp, maar ik vond jusit de oude tempel die er nog was, prachtig trap omhoog belegd met schelpen, mooie oude beelden:foto:.Andere trap flink omhoog lopen, grot met liggende buddha en een verrasing die je pas ziet (als je geen licht bijhebt) als je er een foto van hebt gemaakt en die darna bekijkt…ook mooi het uitzicht bovenaan de trap. Er zijn 2 apen groepen eentje in/bij het centrum, en de tempel die je via de ik dacht 364 treden kunt bezoeken, maar elders zit een echt mooie en lievere aapsoort zo schattig, verder natuurlijk het oude strand. Ontbijten zou ik bij het guesthouse aan het water/centrum, kleurrijk geschilderd, kan niet missen, weet de naam niet meer En nog zoveel meer, wil je naar deze plaats dan wil ik je wel mijn ā€˜things to do’ list mailen:vak01:

mijn vrouw en ik gaan in januari naar Hua Hin / Cha Am. Dus wat tips kunnen wij best gebruiken. Wellicht kun je ze sturen, desnoods via een PB. Alvast bedankt

groeten cor en wilna:wereld:>>>:zon02:

sorry over Cha-Am of Hua Hin heb ik geen info, niet geweest, ik was in Prachuap Khiri Khan.:cheer:,