Cathay Pacific voert aantal vluchten tijdens zomerseizoen op
13-04-2006
SCHIPHOL - Cathay Pacific neemt deze zomer een aantal extra vluchten op in haar dienstregeling. Het aantal non-stop vluchten vanuit Europa naar Hongkong en vanuit Hongkong naar een aantal bestemmingen in Azië wordt uitgebreid. Zo zullen er extra vluchten plaatsvinden tussen Hongkong en Bali (Denpasar) en tussen Hongkong en de Filippijnen (Cebu).
Het aantal vluchten vanuit Frankfurt en Parijs naar Hongkong wordt verhoogd van zeven naar tien per week. Rome wordt in plaats van vijf keer per week dagelijks door Cathay Pacific aangevlogen.
Vanuit Amsterdam wordt sinds juni vorig jaar ook dagelijks gevlogen op Hongkong. Londen heeft sinds afgelopen december vier Cathay-vluchten per dag.
In totaal wordt het aantal vluchten tussen Europa en Hongkong uitgebreid naar 62 per week. Cathay Pacific speelt hiermee in op het groeiende aantal zakenreizigers en toeristen. In 2005 is het aantal Nederlandse bezoekers in Hongkong toegenomen met 23,3 procent naar 89.067.
Waar vind je leuke aanbiedingen van deze maatschappij voor al vluchten naar bangkok vindt ze over het algemeen vrij prijzig het is wel een hele fijne maatschappij .
groetjes fransjes
Even onderstaand GSA buro een beetje promoten. Je kunt vrij eenvoudig met hun het eea gaan uitzoeken om een goedkoop ticket aan te schaffen. Vaak laten touroperators niet het achterste van hun tong zien, dit GSA buro wel, ze laten prijzen zien die menig touroperator niet laat zien.
Ik heb hier nu al meerdere malen mijn ticket geboekt. Dit kan via email, telefoon of je loopt even binnen. Op zaterdagen altijd gezellig wat vreemde talen opvangen.
Tickets hoeven niet bij boeken betaald te worden, pas als de betaaldatum in de buurt komt. Voor sommige tickets is dit pas 2 weken voor vertrek, bij anderen 6 weken. Wel is het dan zo dat de tarieven nog kunnen veranderen, ook de airport tax/brandstoftoeslag etc kan veranderen. Omhoog alswel omlaag.
Heb je een optie op een ticket die toch niet goed is? Bellen, emailen of even langsgaan om te annuleren, of even te zoeken naar een andere optie. Gratis wel te verstaan. Als je betaald kun je je ticket aan het eind van de volgende werkdag meestal ophalen. Woon je niet in de buurt? Aangetekend verzenden doen ze ook voor je, duurt het een dag of drie na betaling voor je je ticket hebt.
Cathay Travel Service
Oude Doelenstraat 2
1012 ED AMSTERDAM
Via de Dam rechts van het Krasnapolski de straat in, over de eerste gracht aan de rechter kant van de weg hangt een KLM bord, daar moet je zijn.
Enne…ik weet niet hoe het met collega Dave zit, maar wie weet is het mogelijk om via Dave een op maat gemaakt/goedkoop ticket te regelen…? Maar dan moet je naar Haarlem…
Dankje wel zal er zeker eens contact mee op nemen.ik hoop komende week nog te vliegen .naar thailand en daar lang te verblijven groetjes fransjes:THAILAND: