Casablanca en Agadir

Ik ga een dag naar Casablanca en een dag naar Agadir.
Wat is leuk om te doen zijn er leuke markten ed. wie kan mij een link sturen met info over deze plaatsen,

Ellen:wereld:

Hallo

Ik weet alleen iets over Agadir,daar is een hele grote souk (markt) moet je zeker gaan bezoeken.
Als je daar bent gewoon naar de souk vragen en dan kom je er wel.

Succes!

Groetjes

dankje, dit ga ik dus doen in Agadir. Nu nog wat leuks voor Casablanca

Ellen

HAhahaha je hebt meerdere souks in Agadir. Souk betekent letterlijk Markt in het marokkaans…

Je hebt inzegane dat is de goedkopere markt en je hebt een andere maar hoe die heet is mij ontgaan die is meer richting het centrum daar hebben ze wel holywood prijzen… Als je Goedkope nep spullen wilt kopen zoals gucci tassen merk kleding enz moet je in Casablanca zijn en niet Agadir want al die spullen komen uit Casablanca… Maar zoals souveniers enz kun je wel overal terecht…

In casablanca heb je bab marrakech (deur van Marrakech) daar zijn allemaal kraampjes enz …daar komen ook wel wat touristen dus daar is het ook wel iets duurder… Als je in casablanca naar redelijke prijzen wil moet je naar kroeha kedima zijn de spullen goedkoper want daar komen niet veel touristen en je kunt naar dirb sultan daar heb je ook goedkope winkels…

MAar in Casablanca moet je wel heeel goed oppassen op tasjes dieven en op je geld eigenlijk op alles… in Casa niet met een tas rond lopen en met je geld showen…