Casa in Havana en Baracoa

Hallo allemaal,

Wie weet een leuke/gastvrije casa dichtbij de luchthaven in Havana?
Ook ben ik op zoek naar een casa in Baracoa. Het liefst in de stad zelf en ik zou het handig vinden als de eigenaar een beetje Engels spreekt.
Is er iemand die goede ervaring heeft met het verblijf op een van de bovenstaande locaties?

Groet Stien

Vlak bij de luchthaven zitten voornamelijk casa’s die je per uur huurt…

Beste Stien,

Ik heb geen ervaring met casa’s in de buurt van het vliegveld van Havana. Wat is de reden dat je dit wilt?
Er zijn in Havana natuurlijk meer dan genoeg leuke casa’s te vinden en ik zou eigenlijk altijd een casa aanraden. Al vonden wij in Havana een van de weinige uitzonderingen, het Inglaterra Hotel. Hier vind je wel een paar casa’s in Havana, maar zoals gezegd niet vlakbij het vliegveld.

In Baracoa heb ik helaas ook geen goede tips voor je…

Als je nog andere vragen hebt, laat het hier dan weten!

Bedankt voor je reactie!
De reden waarom ik een casa in de buurt van het vliegveld zoek is dat ik 's avonds om 21.30 uur aankom in Havanna en de volgende dag om 06.00 uur alweer een binnenlandse vlucht heb. In de weinige tussen uurtjes zou ik graag nog even een paar uur slapen op een “normaal” bed…
Als afsluiter van mijn bezoek aan Cuba wil ik nog enkele dagen in Havana zelf doorbrengen. Ik heb inderdaad begrepen dat daar erg veel keus is wat een casa betreft.
Groet Stien

Hallo Mallecon,
Ik moet even enkel uurtjes overbruggen tussen twee vluchten door en zou het fijn vinden om een paartjes te kunnen slapen op een “normaal bed”.
Weet je toevallig een adresje voor een paar uurtjes dicht bij de luchthaven?

https://www.google.com/maps/d/viewer?mid=zcq7B1ap1CZM.kn6uM5TSAAww&hl=en

slaap lekker :slight_smile:

Beetje laat antwoord maar misschien heeft iemand er nog iets aan…
Casa in Baracoa “Casa El Balcon” mensen spreken heel goed Engels, vrouw maakt super lekker eten, … Kort samengevat een superverblijf gehad daar!

Kleine opmerking: tis echt in de stad en de eerste indruk is " oh nee in wat voor vies steegje is die Casa" maar das echt maar tot je binnen bent en dat idee is weg :wink:

Hallo Stien,

In Havana zijn er veel huizen met comfortabele kamer met alle benodigde voorzieningen waar je kan ontspannen na een lange reis. Op deze link kan je een aantal van de beschikbaar huizen te vinden: http://www.cuba4allreizen.nl/havana_en/

Heb jij nog vragen, neem contact gerust met mij op : www.cuba4allreizen.nl