:wereld::wereld::wereld:ik ga een jaar reizen!! vertrek op 1 februari naar Rio!!! Ik ben er dus bij met carnval! alleen nu las ik net ergens dat er tijdens carnval de prijzen van de hostels nogal omhoog schieten,…ben benieuwd of er hier mensen zijn die mss een gastgezin kennen die graag een nederlandse meid in huis wil hebben voor een kleine maand? Of andere opties??
heb er zin in mensen…mijn reis gaat ongeveer zo;
maandje Brazilie
maandje argentinie
maandje Chilli
dan eve kijke…wil vrienden opzoeken in Ecuador (Quito) en heb Peru en Bolivia al eens mogen bezichtigen… dus wil mss een vlucht maken van chilli naar Quito…of toch overland…mss beter een binnenlandse vlucht pakken? ( heb namelijk niet zo een breed budget)
maandje ecuador
juni en juli: central america
en dan een half jaar op 1 plek ergens in mexico… graag op een plek waar ik mss beetje kan werken op een duikschool ipv duiklessen ( ben nu in nederland met mijn rescue course bezig!!)… een plek met leuke feestjes maar zeker geen grote stad ofzo…! tips?
vanuit mexico natuurlijk naar CUBA,… me like!!
en wil naar San Francisco… en van daaruit naar Burning Man ( check it out) 3 op reis heeft er mooie docu over gemaakt… het is een waanzinnig festival!!! hippie style!!
last but not least: 21 december 2012 meemaken in mexico!! het einde jongens…je kunt geloven wat je wilt, ik denk dat er die nacht gewoon een heel mooi samen zijn van verschillende mensen… en ben wel in voor wat spiritualiteit en een mooi feestje!! :wereld::wereld::wereld::wereld: