Vanaf 8 augustus 2011 wil ik richting Montreal (Canada) vliegen, vervolgens in Oost-Canada alles zien wat de moeite waard is (ongeveer 2 weken) en daarna op familiebezoek in Gatineau (dichtbij Ottawa). We hebben daar een slaapadres dus dat scheelt weer euri’s Ik moet in ieder geval weer de 27ste terug zijn in Nederland… Heb je zin om mee te gaan??? Laat dan wat van je horen!
Wil zelf volgend jaar ook richting Canada, heb nog geen plannen gemaakt van wanneer en hoe. Dus alles is nog mogelijk. Ben zelf van het backbacken weet niet wat jij van deze manier van reizen vindt? En wat vindt je van het idee om min 4 weken rond te trekken, of is dat geen optie voor ivm werk etc etc.
Nou ben benieuwd.
Ik ben ook van het backpacken, wil ook niets liever dan dat weer doen in Canada. Kan alleen niet langer dan die drie weken i.v.m. mijn werk.
Ik heb vakantie van 8 augustus tot en met 28 augustus en daarna moet ik dus helaas echt weer aan het werk zijn. We kunnen ook samen gaan en dat jij de laatste week nog alleen verder gaat rondtrekken?
Zoals ik al zei heb ik nog niks vast staan qua ideen en planning!
Maar er is een begin, lol. Maar misschien wel leuk om te delen wat voor reizigers we eigenlijk zijn. Ben je een zonne aanbidster, bang in het donker "-), actief iemand? Ben zelf een easy going figuur, maak me niet snel druk en zeker niet op vakantie. Een dagje strand vindt ik zeker lekker op z’n tijd, maar dan wil ik ook wel weer in de benen komen. En gaan en staan waar je wilt is naar natuurlijk wel de manier van het backbacken. Natuur en actieve dingen ondernemen trekt me zeker. Een dagje history is ook zeker interessant, maar niet te veel van het goede!!. Zou zeggen vraag maar raak mocht je vragen hebben. Mocht je nieuwsgierig zijn. http://wilco02.hyves.nl/
Als ik het goed begrijp, (of heb ik het mis? ) willen jullie samen er op uit?!
Zelf wil ik ook dol graag naar Canada.
heb er vrienden wonen, maar hoef er niet perse langs, maar als het wel kan scheeld het vast wel weer wat eurie’s
Backbacken lijkt me ook onwijs leuk om te doen.
Hoopelijk hoor ik nog wat van jullie, of ik nog mee kan.
Ik ben heel blij als ik lekker kan zien wat ik wil zien… dagenlang op een strand hangen is totaal niks voor mij. Geef mij maar mooie steden en mooie natuur. Soms met een uitdaging zoals mountainbiken, duiken of raften en vooral veel genieten van heel veel plekken, mooie mensen en lekker eten. Van te voren niet teveel bedenken wat je allemaal wilt en lekker go with the flow…
We kijken wel waar we belanden dat idee…heerlijk toch!
Het maakt mij niet uit als we met z’n drietjes zouden gaan, hoe meer zielen hoe meer vreugd Isa, maar is het niet zo dat als er drie gaan er zich een het derde wiel aan de wagen voelt? We will see
Superleuk dat jullie in ieder geval allebei mee willen naar Canada en als er iets is…ik ben altijd te bereiken op sandratheunissen@orange.nl
X
San
p.s. beetje een laat berichtje maar ik had een feestje van mijn volleybalclub…vandaaar
:vak01:In 2002 ben ik ook in Canada geweest (Montreal, Quebec, Toronto, Nigara Falls & New York) . Helaas was dit een bliksembezoek maar dit heeft wel een enorme indruk achtergelaten bij mij en ik zou er dolgraag weer een keer naar toe willen gaan. Vooral het prachtige stadje Quebec en de indrukwekkende Niagara Falls en
Misschien dat ik nu wel in de CN-Tower durf lol2
Kortom ik heb er wel zin in.
Groetjes, Gerard (ben ooit de 32 gepasseerd )
Bedankt voor jullie leuke reactie’s!
Inmiddels heb ik mijn ideale reismaatje gevonden. In september gaan wij Canada onveilig maken met z’n tweetjes!! :vak01::wereld:
Veel succes met jullie zoektocht naar een reisgenoot!