hoi hoi,
Mijn naam is Sammy ben 25 jaar en ben van plan om volgend jaar (2014) periode van juni juli ergens, staat nog niet vast omdat er nog geen vluchten vast staan… naar costa rica te gaan vandaar de vlieger naar juneau (hoofdstad alaska) en daar met een huur auto richting vancouver (canada) te rijden… costa rica is nog helemaal niet zeker. ik hou ervan om mensen te ontmoeten en eens goed opstap tegaan maar natuurlijk ben ik ook heel actief op het gebied van sportieve dingen en het ontdekken van nieuwe dingen –> ik doe aan vissen/hicken/skieen/opstap gaan/lachen/plezier maken/ al bij al … avontuur opzoeken!:wasted:
Ben 2 jaar geleden in canada geweest en weet de plekjes er nu wel uit te pikken en heb er verschillende mensen ontmoet en vrienden gemaakt waar we ook kunnen blijven slapen
(budget voor alles gok ik op 3000-6000€ voor een maand hangt ervan af hoe je wilt leven natuurlijk…)
Ik pas me makkelijk aan aan verschillende situatie’s ma zoek ook wel iemand die wat onder zich uit is, sociaal is en wat kan lachen…:wereld:
heb je interessen mag je me altijd contacteren
Grttzz sammy