“Terre de Soleil” in Frankrijk (Pinet, nabij Marseillan): kinderen & alleenstaanden zijn er niet toegelaten.
Kinderen worden geweigerd om er de totale rust te behouden. Daar kan ik nog inkomen.
Waarom alleenstaanden worden geweigerd is mij niet zo geheel duidelijk.
Misschien denkt men er nog wel dat alle singlemannen vieze oude ventjes zijn met als enige bedoeling gluuren ? En wat doet men er dan met een gaykoppel ?
Ook weigeren omdat die homo’s wel eens andere mannen zouden kunnen lastig vallen ? En wat met een lesbo-stel ?
Wat een trieste mentaliteit die (gelukkig maar) op naturistenlocaties een grote uitzondering is.
Of zou er daar ter plaatse misschien wel nog iets anders gebeuren waarbij kinderen niet welkom zijn en alleenstaanden niet passen in het “concept” ?
Wie heeft hierover een menig ? Of kent nog dergelijke campings etc… met zo’n discriminatie ?
tsja er zijn meerdere naturistenresorts/campings waar alleenstaande mannen geweigerd worden. Helaas zitten er een redelijk aantal “rotte appels” bij die het voor de goedbedoelende alleenstaande naturisten moeilijk maken. Ik heb zelf ooit naast zon mannetje gestaan op de camping die elke morgen voor ons tentje stond te gluren in de hoop dat hij wat actie zou zien. En aan het strand ernaast lagen vaak een paar mannetjes zich af te trekken. Toen hebben wij dus ook maar een camping zonder single mannen gezocht, die gelukkig in de buurt was.
Overigens is het mij niet bekend dat ergens gay koppels of alleenstaande vrouwen geweigerd worden. Integendeel, er zijn zelfs aardig wat ‘clothing optional’ locaties waar er voor single vrouwen juist ‘extra diensten’ aangeboden worden… ![]()
Ik ben zelf nog nooit op een kindvrije locatie geweest, maar ik weet van vrienden dat dat vooral in Frankrijk regelmatig een alias is voor “locatie met veel swingende koppels”. Wat natuurlijk een goede reden zou zijn om ook de single mannen van zo’n plek te verbannen.
Was dit bericht misschien de reden waarom spanie42 de vermelding “banned” kreeg ?