Ben op zoek naar een gids waarin alle adressen van campings in Zuid-Afrika vermeld staan.
Er bestaan allicht nog andere websites maar op http://www.campsa.co.za/ vind je al veel terug. Heel wat campings bieden trouwens ook self-catering chalets aan, uiteraard geen grote luxe, maar netjes en met alles wat men nodig heeft.
Dankjewel, maar ik bedoel echt een fysiek papieren boek. Het is voor mijn ouders; zij hebben onderweg geen internettoegang.
Bij tourist infomatie in iedere stad kan men een boek krijgen Where To Stay daar staan allen overnachtings mogelijkheden in. Iedere plaats in Z.A heeft een camping. Van tevoren even op de site WWW.Where to Stay en men weet waar je naar toe moet rijden.
Geniet die reis Jan
Kijk ook eens op www.Portfoliocollectin.co.za of www travelselection.co.za
Jan
Dag,
Ik heb zelf een campinggids samengesteld met behulp van Camping in Southern Africa by Linx Africa.
Ook een alfabetisch indeling op plaatsnaam gemaakt met daarachter de provincie en de bladzijden waar de camping te vinden is. Het zijn 83 bladzijden geworden.Kleine letter, verdana 9 punt.
Uiteraard mag iedereen die gids hebben als hij of zij even reageert. Ik wil deze gids ook best op dit forum plaatsen maar weet niet of dat de bedoeling is.
Je kunt ook een mailadres achterlaten dan stuur ik het word document wel op.
E.Gidius
Hallo,
Ik zou heel graag deze campinggids elektronisch in Word ontvangen op [mod-edit: mailadres verwijderd]
Dank alvast!
Marloes Kuiters
Hallo
Wij gaan volgende winter ook rondtrekken door ZA. Kan je die campinggids ook mailen naar [mod-edit: mailadres verwijderd]?
Alvast bedankt!
Ik heb ook veel interesse in je gids ( [mod-edit: mailadres verwijderd]). We gaan met ons gezin (2 volwassen en 2 kinderen van 11 en 16 jaar) van half juli tot half augustus rondtouren met een camper.
Alvast bedankt,
Leo
Hoi,
Ik zou ook graag de campinggids ontvangen.
[EMAIL=“sbrekel@hotmail.com”] [mod-edit: mailadres verwijderd]
Thanx!
Je kunt wel een handeltje beginnen in campinggidsen E.Gidius ![]()
wat fantastisch,zo’n complete campinggids van U te mogen ontvangen.
graag versturen naar [mod-edit: mailadres verwijderd]
wij vertrekken 11 april a.s
alvast onze hartelijke dank,
welnee, als iemand er maar mee geholpen is.
Ik zou ook wel graag een kopie ontvangen. Mijn mailadres is [mod-edit: mailadres verwijderd]. Alvast bedankt! Groeten Erik
Hoi Egidius
ik zou ook heel graag de gids van u willen ontvangen [mod-edit: mailadres verwijderd]
Alvast onwijs bedankt!
Beste reiswijsegidius,
Wij gaan in december/januari met twee kinderen en zouden ook heel graag je gids willen ontvangen op [mod-edit: mailadres verwijderd]
Alvast hartelijk dank!
Hoi! Ik zou de gids ook heel graag willen ontvangen. Mijn e-mailadres is [mod-edit: mailadres verwijderd]. Alvast bedankt! Gr. Bianca
Door je mailadres op een openbaar (!) forum te zetten, heb je kans om veel spam te krijgen en ook voor WWF kan dit nadelen hebben.
Hartstikke aardig dus dat reiswijsegidius jullie allemaal een documentje toe wil sturen, maar zouden jullie via PB je mailadres willen delen?
Klik op de naam -> 2 optie van boven is “stuur een privé-bericht”
Ik zal binnenkort deze post even opschonen.
Dank aan Cyriellie de forumbeheerder.
Het was mij onbekend dat het handiger is via een Prive berichtje.
Met vriendelijke groet,
Egidius
Geen probleem hoor, daarom meld ik het ook even. ![]()