hoi hoi,
ik ga dit jaar naar Camping Riembau in de Costa Brava! B)
ik wil alleen graag weten of er nog meer mensen heen gaan?!
en weet iemand of het een leuke camping is??
groetjes leonie
hoi hoi,
groetjes leonie
Ha Leonie!!
Ik kom zelf al 12 jaar op camping Riembau en ik kan je zeggen het is daar hardstikke leuk Je kan er heel veel doen ik ga dit jaar zelf ook weer. Misschien dat we elkaar we nog wel tegen komen.
Groetjes Samantha
Hai, ik kom al 23 jaar op camping riembau. Dit is het eerste jaar dat ik niet op de camping en daar baal ik vreselijk van…
Hoi,
Wij zijn net terug van twee weekjes vakantie op camping Riembau in Playa d’Aro en ik kan je verzekeren dat het een heel mooie en propere camping is! Drie jaar geleden verbleven we op camping Vall d’Or en die is niks in vergelijking met camping Riembau! Veel meer faciliteiten, 3 zwembaden en vooral ruimte standplaatsen! Go for it en je zal er zeker geen spijt van hebben! Wij stonden op perceel E-62. Volgend jaar, gaan we zeker terug!!!
Groetjes
Originally posted by leonie12@02-06-2004, 13:17:04
** hoi hoi,
groetjes leonie
**
Hey leonie.
Ik ga in de 2de week van Juli ook naar de camping Rieumbau in Platja d’aro in Spanje. Ik ga er ieder jaar naar toe en het is echt een super toffe camping!! Wanneer ga jij? en waar woon je.
mail me ff, of voeg me toe op msn angel_me22@hotmail.com
Heeej!
Dit jaar ben ik dus naar Riembau geweest, en ik vond het echt een super leuke camping!! Ik ga dit jaar waarschijnlijk weer en ik heb er heel veel zin in!
Kusjes leonie
Is dit ook een leuke camping voor jongeren van 17/18 jaar??
IS er de gelegenheid om in de buurt uit te gaan?
Is het strand ver van de camping??
xxx José
Hey, ik ben inmiddels 20 maar ga denk ik nog met mn ouders mee naar spanje, zijn vaak naar campings aan de costa brava geweest… maar zoek eigenlijk iets nieuws wat nog leuk is. Wat ik mij ook afvraag is of deze camping wel aan het strand ligt… en of het ook leuk voor wat oudere jeugd is.
Groetjes!