wij gaan dit jaar camperen op camping capalonga wie kan ons meer vertellen over de camping, de plaatsen en hoe is het voor de kinderen (5 en 6)
Heey!!
Ik heb een uitgebreidere mail gestuurd. Maar voor anderen en voor u alles over camping Capalonga op een rijtje:
Er is voor alle leeftijdsgroepen wel iets te doen op de camping.
Er zijn verschillende campingplekken te verkrijgen. aan de Luna (de zee) is heel erg mooi; maar zorg wel dat je niet aan de rand komt te staan; dit i.v.m sommige rukwinden die heel af en toe op zouden kunnen zetten.
Verder staat er elke avond weliets op het programma qua entertainment. Zoals musicals en dergelijke. Hieraan voorafgaand is er de Happy disco voor de kinderen!
De kinderen kunnen overdag meedoen aan allerlei activiteiten. Deze activiteiten zijn aangepast aan de leeftijd van het kind. Zowel sportief als iets rustigere activiteiten zijn er!
Voor de volwassenen zijn er de (kleine) supermarkt, winkeltje (oa Nederlandse kranten), het prive strand, danslessen, (Italiaanse) cursussen (zowel gegeven als in het duits,nl,Italiaans enz).
En er is een mooi restaurant waar heerlijk gegeten kan worden!
De plaats bibione is met zowel de auto als de fiets te bereiken!
Hopelijk zie ik jullie, en misschien nog andere Nederlanders dit jaar op de camping! ![]()
(Ik werk in de horeca)
Groeten,
Jolie de Groot