Wij willen in 2004 wel op vakantie naar deze camping met 2 dochters van 6 en 7 jaar. We willen een tent of caravan gaan huren. Hoe zijn de sanitaire voorzieningen, animatie etc. Zijn er veel muggen?
Graag suggesties.
Hallo Miep,
Op campingreview.nl staat een recensie
Klik maar op onderstaande link en als het goed is zul je hem dan zien
www.campingreview.nl
Martino
Het is een leuke camping voor kinderen tot 16 jaar. De zwembaden zijn ideaal, het sanitair is redelijk. Wij vonden de plaatsen vrij klein, maar dat schijnt in Italie normaal te zijn. Ik vond de elektricitiet met 3 ampere erg weinig. Gezien de omgeving is het een goede camping.
[COLOR=blue][FONT=Arial]
Ik ben nu al 3 keer naar le capanne geweest, en het is echt een hele leuke camping! met een geweldige omgeving, en aan het sanitair wordt gewerkt, voor de kinderen is er genoeg te doen! alle 3 de keren een heel leuk animatie team, en met de muggen valt het wel mee… En de kleine plaatsen valt ook mee, je moet wel geluk hebben inderdaad. Het zwembad en het strand zijn ook erg leuk!
Wij zijn er twee jaar geleden geweest. Onze kinderen waren toe 7 & 11. Het is een supercamping: hele vriendelijke medewerkers, heel leuk restaurant, alles schoon en netjes, een heel mooi nieuw zwembad (werd net geopend toen wij er waren). 'sAvonds is er animatie voor kinderen in die leeftijd. Na 10:00 uur is het er lekker rustig. Verder is het een rustige camping, mooie ongeving.
Oh ja, als je een caravan huurt, doe dat dan rechtstreeks bij de camping zelf, hebben wij ook gedaan. Zij hebben de mooiste caravans, incl. mooie overdekte veranda, airconditioning en … de mooiste plaatsen. Bovendien was het boeken via de camping ook nog plusminus 20o euro goedkoper!
Ik ben met mijn gezin 3 jaar geleden op Le Capanne geweest. Hele fijne camping. De kinderen waren toen 9 en 11 en heb ze de hele vakantie haast niet gezien, de kampeerders waren 80 procent nederlanders, dus heel veel nederlandse kinderen om mee te spelen en ook een leuk animatieteam (Italianen die de kabouterplop dans doen, erg komisch!). Zeker een aanrader het enige minpuntje waren de muggen.
Marijke
L.S.
Voor jong en oud vind ik Le Capanne een van de allerbeste campings.
Geliefd bij Italianen èn buitenlanders. Ik ben er verschillende keren geweest en van muggen dààr nog nooit last gehad, maar bedenk:overal waar stilstaand zoet water is , (na bijv. een paar regenbuien) daar komen muggen voor.
Toiletten, douches, zwembadwater(+ controle) krijgen van mij voor de vijfde keer een 10 (en ik ben wat hygiene betreft een muggezifter hoor!)
Ze hebben trouwens ook website in x-talen. Voor Nederlandse taal zie:
http://www.campinglecapanne.it/ola/scheletro.php
Om te berekenen wat een-en ander daar kost:
http://www.campinglecapanne.it/ola/listino.php
Prettige vakantie !
Speciaal voor Bettine even deze sub-rubriek opgediept.
Tegelijk ook een dringende vraag.
Via mijn mobiele internet werken bovenstaande links naar La Capanne niet meer, maar dat ligt w.s. aan mijn gprs-systeem.
Kan iemand, per favore (a.u.b.)bevestigen dat bovenstaande links nog wèl werken???
Oòk via:
http://www.campinglecapanne.it/
krijg ik de melding: javascript not accepted.
Ik zeg :porke de maijaàle, ik wil LINUX