Camping Bella Italia

hallo wij gaan van de zomer naar camping bella italia dat ligt bij peschiera del garda wie weet hoe de camping is en of het vliegveld van verona ver weg is en wat de kosten van een taxi dan zijn
alvast heel erg bedankt als iemand ons daarmee kan helpen.:banana:

Volgens mij is het een goedverzorgde camping, wel groot. Verona vliegveld ligt gok ik op 20 min. rijden…

te grote en massale camping te lange wachttijden en te weinig gezelligheid, wel leuk uitgaan

erg leuke camping. ik ga er dit jaar ook weer heen en das voor de 3e keer. tis er wel erg groot maar wel gezellie!!!
er is van alles toe doen voor iedereen.
ik ben zelf alleenniet zo gek op het meer. er zitten trouwens waterslangen in die wel eens aan wal komen hahaha.

wij gaan met ryanair vliegen naar milaan(voor 70,- per persoon) en gaan dan met de trein naar peschiera

veel plezier!!!

tip: bezoek lazise en sirmione!!!
en de markt in bardolino!!!

De waterslangen zijn eerder bang voor mensen :stuck_out_tongue:

ja das waar hahaha!maar tis altijd welleuk hoe mensen reageren als er 1 weer zijn kop boven water steekt hahaha.

Hallo,
Ik zoek een leuke camping voor mij en mijn man en onze kinderen van 12 en 16. Zelf gaat onze voorkeur uit naar Italie. Onze dochters willen nu wel een beetje met een groep kunnen hangen en savonds laat opblijven. Zelf willen wij niet al te toeristisch en gewoon lekker kunnen wandelen en evt fietsen. Heeft iemand goede ideeen?! Graag zo snel mogelijk want we weten echt niet waar we heen moeten dit jaar. Volgend jaar waren we naar een cmaping die was voor ons zelf erg leuk; Tireno. Daar zaten we in een appartement, helaas waren daar allen maar kinderen onder de twaalf.
Alvast bedankt. Laura.

hallo laura.

Ik ben jongen van 18 jaar. ging voorheen altijd met mijn ouders mee, maar wij gingen meestal naar campings toe, wat ook wel wel jongerenorganisaties heen gaan. dan keek ik in de gogo tours gids of x travel. dat zijn dat wel populaire campings voor de jeugd weet u. want welke organisatie gaat nou naar een camping voor jongere kinderen of oude mensen. Meestal gingen wij dan ook altijd naar een camping waar zijn organisatie heen ging, en daar zitten dan ook altijd wel andere jeugd die niet met een organisatie mee gaan. maar ook gewoon met hun ouders, en je kunt altijd optrekken met de gasten van gogo tours of x travel. dat is wat ik altijd deed!

veel succes ermee!

groeten Wazzup!

Je zou eens kunnen kijken aan het Idromeer op Azur camping Rio Vantone,
lang zo massal niet als het Gardameer maar toch aardig wat jeugd te vinden.
Vooral de sportieveling komt hier naar toe.

www.azur-camping.de/idro

Het is een heel erg grote camping, wel erg mooi :D! Ik moet zeggen dat ik nu niet echt weet hoe het er nu precies uitzie want dat ik er geweest ben is al best lang geleden! Ik ben er 3x geweest en toen was het erg leuk :D!

Wie gaat er dit jaar eind juli begin augustus naar deze camping?

:NETHERLAN Grote camping, veel te doen, maaaaaar heel druk.
Heel gardameer wemelt van toeristen

G