Wie kan mij wat vertellen over deze campings, met name de laatste aangezien ik hier geen beoordeling van kan vinden!
Thanks
Wie kan mij wat vertellen over deze campings, met name de laatste aangezien ik hier geen beoordeling van kan vinden!
Thanks
Dag bella Italia gangers…kan natuurlijk niet achter blijven om ook een reactie te geven.Ben het met de meeste eens…Bella Italia is echt een super camping!! Er is altijd wel wat te doen. Vooral met families me kleine kinderen, 1 zwembad met een heel flauw verloop naar diep water maken het ideaal voor kleine kids om er te spelen. Daarnaast nog een drietal zwembaden met glijbanen en ander waterspeel gedoe.Veel annimatieclubs aanwezig voor 3 tot 16 jaar. Internet mogelijkheden, supermarkt met heerlijk warmgebakken stokbrood iedere morgen, groentewinkel,watersportwinkel, twee restaurants, ijssalon,wasserette, ed. Ook voor de mensen met een boot is deze camping aan te raden, genoeg ruimte om de trailer weg te zetten, goede helling aanwezig, eigen ligplaats met boei maken is mogelijk of tegen huur een boei te huren. Goede en degelijke stijger aanwezig. In het hoogseizoen iedere woensdag en zaterdag vuurwerk. Veel activieteiten buiten de camping, Gardaland (een grote efteling), Canevasport (groot waterpark met glijbanen van 15 meter hoog, wildwaterbanen ed), div. dicotheken (gratis busvervoer vanaf Bella Italia, samen uit samen thuis…wel een prettige gedachte voor die papa’s en mama’s) en door de ideale ligging rond het gardameer kan je iedere avond naar een ander plaatje toe voor plezier en vertier. Binnen een half uur rijden doe je drie tot vier plaatsen aan die allemaal hun eigen gezelligheid kennen en leuke boulevard om te slenteren en winkeltjes te kijken. kortom…Gardameer is een echte aanrader maar dat is makkelijk zeggen als je er al bijna 25 jaar komt, bella Italia wordt voor mij dit jaar de 6 keer. Veel plezier die er naar toe gaat.
klopt
bella italia is helemaal geweldig!
over die andere weet ik zo niks, we hebben er wel net een folder van binnen gekregen volgens mij, lijkt wel mooi!
hallo,
ik ben afgelopen jaar ook naar bella gewesst het viel mijn op dat het een hele drukke camping is met heeeeel veel nederlanders… en ik zelf en het groepje waar ik mee om ging vonden dat er sávonds voor jongeren rond 16 jaar heel weining te doen is.
groetjes kelly