Camping Bella Italia (Gardameer)

hey mensen
ik heb een vraag zijn er mensen die ooit naar camping bella italia zijn geweest? en hoe was de ervaring?? is er savonds wat te doen voor jongeren? en hoe is de omgeving en zwembad?

en nog een vraag zijn er al mensen die er volgend jaar heen? i khoor het graag!! :stuck_out_tongue:

groetjes en -xxx- kelly :smiley:

het is een leuke grote camping en er is veel te doen. Elke avond bij het zwembad is er animatie. Overdag is het zwembad wel erg druk. Maar in het gardameer is het ook lekker zwemmen. Er zijn alleen geen zandstranden ofzo, gewoon stenen en rotsen. Ik heb het daar erg naar mijn zin gehad in ieder geval.

Ja, is 1 van de drukste campings van de streek. Iedere avond is er wel iets te doen op de camping !! Nu en dan organiseren ze ook eens een disco avond enzo.

Ja, is echt de moeite waard die camping !!!

Whaaat vet cool!!! :smiley: heb er nu al zin in !!! groetjes kelly

Op de camping is voor iedereen wel wat leuks.
Ik vond het meer niet zo geschikt om te zwemmen, want er liggen veel keien in de eerste twintig meter; best gevaarlijk.
Zwembaden superdruk (bedden zijn zo vol), 's avonds wel veel animatie.

Originally posted by sun-gurl@06-09-2003, 17:36:42
** Whaaat vet cool!!! :smiley: heb er nu al zin in !!! groetjes kelly **

Ik heb er ook zin in, ik heb vandaag te hore gekrege dat ik ook naar Bella Italia ga! :smiley: GreetsZ Rick

Ik heb er afgelopen jaar gewerkt. Helaas was het gardameer en die kant zo vies dat mensen er huiduitslag van kregen, ook was de waterstand zo laag dat je idd eerst door een hoop keien e.d. moest.

De zeer drukke camping is geschikt voor gezinnen met kinderen en jongeren tot 17 jaar ( dan kun je bv naar caneva-world een disco met gratis bus-service)

pas wel op met alcoholgebruik, de campingsecurity flikkert stomdronken jongelui er zonder pardon vanaf!

Originally posted by oensj@10-12-2003, 19:04:51
** Ik heb er afgelopen jaar gewerkt. Helaas was het gardameer en die kant zo vies dat mensen er huiduitslag van kregen, ook was de waterstand zo laag dat je idd eerst door een hoop keien e.d. moest.

De zeer drukke camping is geschikt voor gezinnen met kinderen en jongeren tot 17 jaar ( dan kun je bv naar caneva-world een disco met gratis bus-service)

pas wel op met alcoholgebruik, de campingsecurity flikkert stomdronken jongelui er zonder pardon vanaf! **

en wat vond je van het werk daaro? is het wel een gezellige camping en de animatie is die nederlands??.. en zijn er ook nederlanders ofniejt sorry dat ik zoveel vraag groetjes kelly

de animatie is vooral italiaans ,maar hebben altijd een paar nederlanders, ze spreken meestal engels duits en wat NL, ik vind de camping niet zo geweldig, niet vanwege de faciliteiten, maar ik hou niet van grote overvolle drukke campings. en ja helaas ( dat is persoonlijk !) zijn er heel veel nederlanders.

qua werk, ligt het aan de organisatie

de meeste NL organisaties zijn best ok, behalve selectcamp dan

Originally posted by Slickrick@10-12-2003, 17:26:43
** Ik heb er ook zin in, ik heb vandaag te hore gekrege dat ik ook naar Bella Italia ga! :smiley: GreetsZ Rick **

Heej,

Wij gaan er ook heen :smiley: en ik heb dr dus ook al zin in :stuck_out_tongue: , maar wanneer ga jij?? van Kelly weet ik t al Ik ga rond 10 aug. Zijn er nog meer jongere die rond die tijd gaan??

GrtZ Linda :slight_smile:

[FONT=Optima]Ik ga van 10 tm 20 aug naar camping bella italia!! ik heb er vet veel zin in! wie gaat er nog meer tegen die tijd heen? en is ongeveer 15? mail of voeg me dan ff toe met msn. speedwayrulezzz@hotmail.com :slight_smile: :unsure: :lol:

eey! ik ga ook naar Bella italia hehe
ik las iets over Genux… weten jullie of dat een leuke discotheek is? :smiley:
greetz,
Jeroen

hej mensen. Ik ben er ook een hele tijd geleden geweest, ik was toen nog wel wta kleiner maar tis zon grote camping, is voor jong en oud leuk! Veel plezier daar. kus, Sanne

Hoi luitjuhzz
ik ga ook naar bella italia.
ik heb er supah veel zin in :smiley:
ik ga van 23 juli tot 10 augustus
zijn er meer lui diej ongeveer 13 zijn en in diej periode gaan?
voeg dan mn msn toe : sterretje_lotje@hotmail.com

mzzl :slight_smile:

P.S. ik heb gehoord dat je in t zwembad een badmuts op moet :frowning: :blink:

Originally posted by IkBenLinda=)@12-02-2004, 17:10:09
** Heej,

Wij gaan er ook heen :smiley: en ik heb dr dus ook al zin in :stuck_out_tongue: , maar wanneer ga jij?? van Kelly weet ik t al Ik ga rond 10 aug. Zijn er nog meer jongere die rond die tijd gaan??

GrtZ Linda :slight_smile: **

:wink: heey ik ga ook op 17 augustus,
voeg me toe op msn please?..
kirsten__1989@hotmail.com
groetjes kirsten

haaj
ik ga aanstaande vrijdag ook naar bella italia
zijn er nog mensen rond de 16 jaar die ook gaan?
voeg me even toe: Renske_kiwi@hotmail.com
doeidoei!

Dag bella Italia gangers…kan natuurlijk niet achter blijven om ook een reactie te geven.Ben het met de meeste eens…Bella Italia is echt een super camping!! Er is altijd wel wat te doen. Vooral met families me kleine kinderen, 1 zwembad met een heel flauw verloop naar diep water maken het ideaal voor kleine kids om er te spelen. Daarnaast nog een drietal zwembaden met glijbanen en ander waterspeel gedoe.Veel annimatieclubs aanwezig voor 3 tot 16 jaar. Internet mogelijkheden, supermarkt met heerlijk warmgebakken stokbrood iedere morgen, groentewinkel,watersportwinkel, twee restaurants, ijssalon,wasserette, ed. Ook voor de mensen met een boot is deze camping aan te raden, genoeg ruimte om de trailer weg te zetten, goede helling aanwezig, eigen ligplaats met boei maken is mogelijk of tegen huur een boei te huren. Goede en degelijke stijger aanwezig. In het hoogseizoen iedere woensdag en zaterdag vuurwerk. Veel activieteiten buiten de camping, Gardaland (een grote efteling), Canevasport (groot waterpark met glijbanen van 15 meter hoog, wildwaterbanen ed), div. dicotheken (gratis busvervoer vanaf Bella Italia, samen uit samen thuis…wel een prettige gedachte voor die papa’s en mama’s) en door de ideale ligging rond het gardameer kan je iedere avond naar een ander plaatje toe voor plezier en vertier. Binnen een half uur rijden doe je drie tot vier plaatsen aan die allemaal hun eigen gezelligheid kennen en leuke boulevard om te slenteren en winkeltjes te kijken. kortom…Gardameer is een echte aanrader maar dat is makkelijk zeggen als je er al bijna 25 jaar komt, bella Italia wordt voor mij dit jaar de 6 keer. Veel plezier die er naar toe gaat.

Voor allemaal,
Jullie kunnen beter naar het Idro-meer komen, niet zo toeristisch maar toch met 9 campings allemaal aan het water en ook goedkoper dan het Garda-meer.Rondom liggen bergen en je voelt je meer in Italie, dan aan het Garda-meer.Het Idro-meer ligt 30 km. van Salo (Garda-meer).Ik wens jullie alvast een fijne vakantie en als jullie besluiten naar het Idro-meer te komen, kom mij dan opzoeken, ik werk in de kiosk in Vesta (Idro-meer).Ciao.

Wij zijn van plan om dit jaar naar Bella Italia te gaan met de kinderen (4 en 1 jr.). kan iemand mij vertellen of het eind juni ook al druk is zoals in het hoogseizoen ?

Wat is de loopafstand naar Pescheira? Is dit goed te doen?

Hey, over de drukt in juni kan ik niks zeggen, wij zijn in 2004 in augustus gegaan. Naar het centrum van Peschiera loop je volgens mij ongeveer een dik half uurtje. T ligt niet naast de deur, maar je kunt gemakkelijk langs de waterkant lopen en dan ben je er zo. Vooral 's avonds is het erg mooi en gezellig om ernaaroe te gaan, maar ook in het plaatsje zelf.