Camping Bella Italia 2004

**Door middel van dit forum hoop ik in contact te komen met mensen die deze zomer ook naar camping bella italia gaan.
in de periode van 6 tot 20 augustus.

ik ben zelf 20 en ga met mijn vriendin naar deze camping. ik hoop dat iemand me wat kan vertellen over het uitgaan in de regio.

ik hoop snel wat te horen

ciao

ey peter, er word niet echt gereageerd hè :stuck_out_tongue:
ik ga van 1 tot 14 augustus…ik wil ook weleens weten wat de anderen over uitgaan daar te vertellen hebben

ik ga ook rond dezelfde tijd …maja isz ook mijn eerste keer dus weet het ook allemaal niet!..
xxxkirsten!
kirsten__1989@hotmail.com

Qua uitgaan zit je in Peschiera niet echt goed. Ze hebben wel leuke kleine barretjes enzo. Ik weet dat er in Desenzano wel een disco zit.
Fijne vakantie B)

ik heb vorig jaar op bella italia gezeten… egt un super camping… zou graag trug willen maar helaas we gaan nu naar venetie… mar er gaat elke avond om 9 of 10 uur geloof ik( weet ut nie meer precies) een bus naar caneva world, naar het night festival daar zit een discotheek erg gezellig want er komen mensen van alle campings in de buurt… wel zitten er vieze italiane :S

Hoi allemaal,

Ik ben van plan om evt naarde camping bella italia te gaan.(peschiera)
Ik ga met mijn man en 2 kleine kinderen (2 en 4 jaar)
Ik was even benieuwd of er ook mensen zijn geweest die mij kunnen vertellen of de camping goed is ingesteld op kleine kinderen.
En of de stacaravans een beetje ruim opgesteld staan (of is het allemaal erg dicht opelkaar?)
Vriendelijk bedankt voor elke reactie!
Groetjes Mijntje