Camper of Autohuur voor 2 maanden??????

Mijn grote wens gaat in vervulling. Wie heeft advies voor ons?

Wij willen graag in dec. 4 weken naar Nieuw-Zeeland, om daarna oud en nieuw in Sydney te vieren. Hierna 8 weken door Australie trekken. In ieder geval de oostkust en de rest maakt niet uit. We zijn met 2 volw. en peuter en een baby. Ik heb al een hoop prijzen gezien maar maar het lijkt mij megaduur en eigenlijk onbetaalbaar om een camper 2 mnd te huren.

Mijn vraag is, wat is wijsheid?

-Camper huren voor 4 pers. voor 2 maanden?
-Auto huren voor 4 pers. voor 2 maanden met tentje op campings slapen?
-Auto huren voor 4 pers. voor 2 maanden en in motels slapen?
-Auto of camper kopen voor 2 maanden ( wij zijn beiden niet technisch)

Erg bedankt voor jullie tijd!
Natasja

Hallo,

Ik begin gelijk met heb je je accomodatie in Sydney al geregeld is namelijk nu al voor een groot deel volgeboekt met oud en nieuw. Verder is het zomer dus op zich is het ook best te doen om een auto te huren en tentje rondtouren. Wat het voordeel is aan een camper is dat als het een keer regent je altijd droog zit met een tentje voel je al snel doorweekt. Je kunt met een auto ook weer af en toe besluiten om toch in een motel te slapen. Daarnaast vind ik het voordeel van een auto dat je meer vrijheid hebt dan met een camper. Vaak zijn de campingparken in de middle of nowhere waardoor je weer een bus of iets moet pakken om in het centrum te komen.
Ik heb zelf alles met een huurauto en motels gedaan en dat is mij het beste bevallen.